od Malmsteen
30 May 2007, 22:27:08
Ако сте по наслову поста помислили да ћу да расправљам о новом албуму J Lo – преварили сте се... Ради се о једном питању чији одговор ме копка већ дуже време, а данас ме је неко подсетио на њега...Молим помоћ у одгонетању одговора... Елем, ради се о следећем: када нека девојка каже – «Никога и никада нећу волети некога као што сам волела њега» шта то у ствари значи? Таква реченица у мени изазива велико незадовољство чије порекло не могу да утврдим? Можда због љубоморе или сујете? А зашто ја нисам тај кога она тако воли? И да ли «тај» икада открије да га она тако воли – и ако га је тако волела зашто се то завршило? Да ли би и уопште и требало да желим да будем «тај» ако никада нећу сазнати да то јесам? А и зашто бих желео када је «он» увек ствар прошлости...али ствара проблеме садашњем мени који не зна како да одреагује на тако нешто – да ли би требало да престанем да се трудим ако никада нећу достићи «њега»... Те вишеструке нијансе љубави жене никада нећу разумети – «Знаш њега сам волела на један а тебе на потпуно други начин...» Баш сам сада прелиставао «Благо цара Радована» Јована Дучића – тражећи неку мисао, нит која ће ме навести на разрешење питања – али сам се међу оним силним тезама погубио.... Дучић је изгледа био мизогин...или их је превише волео...барем ја тако видим његово виђење жене...
Soundtrack - Ritam nereda - Tužne oči...
od Malmsteen
Komentari
Pokusacu da ti pomognem i objasnim:zene su po svojoj prirodi nesigurne i stalno traze potvrdu da su lepe,pametne,dobre,voljene...Postoje zene koje su manje nesigurne i lakse se otvaraju i prepustaju emocijama i one vise nesigurne koje su prilicno zatvorene.E,sad-ove vise nesigurne su se nekada u svojoj proslosti otvorile nekom muskarcu i taj ih je gadno povredio,svesno ili nesvesno.Posle toga,one su se povukle u sebe iz straha da ponovo ne budu povredjene.I u svojoj glavi sacuvale se jedan ili dva lepa momenta koji ih vezuju za doticnog tipa.Ako tog tipa i nisu volele dok su bile s njim-zavolele su ga kad ih je povredio.Zasto,verovatno se pitas.Pa,zato sto ove devojke jednostavno vole da pate.Da stvar bude jos komplikovanija,one tog tipa pocinju u svojoj glavi da idealizuju i dodeljuju mu bozansku lepotu i moci.I polako pocinju da se zaljubljuju u taj ideal.Zato kada kazu da nikoga nikad nece voleti kao njega govore istinu-jer on NE POSTOJI!A kad se pojavi neki drugi tip koji ih otkaci jer su istripovane,one celu proceduru ponavljaju na njemu-i on postaje GDIN SAVRSENI,jedan jedini i neponovljivi.Sta da ti kazem-ove devojke bas vole da su u bedaku...
od JovankaBroz - 28 December 2007, 23:02:27
Па лепо је теби у себи Алана! :))))
od Malmsteen - 1 June 2007, 21:18:30
btw - jesam suvise stroga prema sebi...ali vec sam nekako, ahem, naucila da zivim s time :))) nema mi leka :D
od Alana - 1 June 2007, 15:15:57
a pa dobro, volim ja tako, pomalo :))))) na svoj racun. sta fali, ionako sam sva previse fina, mora biti neka antiteza!
od Alana - 1 June 2007, 15:15:24
И сувише си строга према себи - ниси се поновила...па шта и ако си перфекциониста? :) P.S. ова псовка на крају ти није била потребна ;)
od Malmsteen - 1 June 2007, 13:31:46
Alana jeste široka tema - ali razumem sve što si htela da kažeš... ;) I ja sam sličan u tom pogledu - idealizujem partnerku i nemam "oči" za druge... a što se tiče taktiziranja za to nisam kadar ni sposoban...uvek prvi popustim...:)))) Ma kakvo vaspitavanje - to je zabluda :) A nonshalanciju nikako da savladam...
od Malmsteen - 1 June 2007, 13:29:40
Jeste "razočaran" kako si ti rekla Magnetna... A što se tiče apstinencije - uzmeš vokmen - zaključaš se u kupatilo ili špajz - odvrneš mjuzu do daske - i paziš da nešto ne razbiješ... :)))))
od Malmsteen - 1 June 2007, 13:23:41
blah ponavljam se, sad se perfekcionista u meni nervira :))))))))) hehe, ma ko me j***e
od Alana - 31 May 2007, 23:26:33
a to da zenama ne treba davati sve...vala ne treba. ali ne u smislu "svega", nego uvek treba sacuvati deo sebe, samo za sebe...s dr strane strahopvito mrzim kad vidim da muskarci taktiziraju i manipulisu, ne bi li me, onako po muski, jer znam da volite to tako da gledate - vaspitali...uf! dajte barem to radite, ahem, nonsalantije? ;)
od Alana - 31 May 2007, 23:25:09
malmesteen - to sam i j apomislila verovao ili ne nakon sto napisah ono sto jesam. recimo samo ovako...kad volim, ja sam skroz slepa za sve ostale i neverovatno idealizujem svog coveka. uzasno sam prisutna, posvecena i prisutna u svakom smislu...ali jbga, u ljubavi treba uzivati, ne trositi je na lose stvari...ipak postoje granice, ne? ma previse je ovo siroka tema, ovako ma sta da se kaze je glupo, izmesteno i nedoreceno...uostalom, unekoliko, koliko god da smo i slicni, svaki slucaj je vrlo specifican.
od Alana - 31 May 2007, 23:22:54
ON JE, a ne ona je...greskau cvakanju...
od magnetic - 31 May 2007, 23:16:52
ma, pusti ducica...ona je nekako mnogo razocaran za moj ukus...dosta mi je toga...daj neku slicnu kuziku...stvaaaarno mi se svidja...dok sam bila mladja puno sam slusala takvu muziku...ali, moji ukucani nisu bas odusevljeni, pa apstiniram...:(
od magnetic - 31 May 2007, 23:11:43
Dambldore - има нечега у томе што слушам женске савете и покушавам да будем фин ко Мика Хакинен и Томи Макинен заједно! :) Грешка "женама не треба давати све"...опет парафразирам Дучића... :))))
od Malmsteen - 31 May 2007, 22:57:39
Ако жена воли безусловно док није повређена - онда ме није ни волела... али то сам већ и знао ал нисам хтео да прихватим... :( Елем - сад ми само преостаје да нљђем ту која ће мене ваког да воли :D
od Malmsteen - 31 May 2007, 22:54:51
Па могао сам и да замислим да си ти тако нешто рекла јуче Алана! :) хе хе - шалим се... Свиђа ми се твоје тумачење одговора... волети боље/лепше/несебичније а задржати део те особе која те је променила... :) лепо - мож и тако да се гледа...
od Malmsteen - 31 May 2007, 22:52:41
i ti stvaaarno slušaš ženske savete?!...ccccc;)))))))
od Dumbledore - 31 May 2007, 18:53:50
a sto se tice toga, kako voli jedna zena...ne znam za druge :))))) al' evo ova jedna da ti kaze...dok nije povredjena, voli bezuslovno.
od Alana - 31 May 2007, 16:47:01
...iz ove pozicije, mogu da se nadam da cu voleti drugacije i vise...ne bih volela da izjavim da nikada necu ponovo tako voleti. to je totalno blah :(
od Alana - 31 May 2007, 16:43:06
ali, ne vidim razlog za ljubomoru u celoj prici...mozda moze da znaci da se covek u nekom trenutku u nekom kontekstu prosto istrosi...pa mu treba vremena da napuni baterije da bi opet voleo...all in all bilo sta toliko deklarativno u pogledu buducnosti je malo nezrelo izjaviti, jer nikad ne znamo sta nas ceka sutra.
od Alana - 31 May 2007, 16:41:58
ali kada nekoga zbilja volis..to valjda nikad ne moze ni da prestane? barem meni nije jasno kako prestaje ljubav...mozda ne budes vise s nekime, ali je deo tebe, deo tvoje istorije...uff...nesto poptuno posebno?
od Alana - 31 May 2007, 16:40:55
iskreno, mislim da je to preterano. ok ja sam samo jednog coveka u zivotu volela...volim? ali svaka ljubav je drugacija, ne? uostalom kroz veze sasrevamo, pa valjda umemo i bolje/lepse/nesebicnije da volimo?
od Alana - 31 May 2007, 16:39:57
auuu...ja sam rekla nesto slicno juce...izem ti lebac :)
od Alana - 31 May 2007, 16:38:57
malm mozda smo mi malo ozbiljno shvatile temu.....znaces kad ti se desi..i to je to...ne lupaj mnogo glavu..
od rozenkranc - 31 May 2007, 14:18:39
Doduše možda u postovima ne pokazujem svoje godine na pravi način... po njima bi se reklo da me drma pubertet! :))))))
od Malmsteen - 31 May 2007, 09:44:47
А што се тиче омладине - па нисам ја баш неки омладинац са 28. љета - што би рекли амери: I aint no spring chiken! :)
od Malmsteen - 31 May 2007, 09:43:11
Ето заборавио сам... хвала Магнетна - Стварно ти се свиђа избор музике? :)
od Malmsteen - 31 May 2007, 09:40:48
Хм... помогле сте ми да вас мало боље разумем.... Хвала Снеки Като Теа Розо ДбД и колачић... :))))
od Malmsteen - 31 May 2007, 09:39:49
heh, ja rekoh "ukratko" a raspisah se.. =D
od cookie - 31 May 2007, 01:39:40
"nikada i nikoga neću voleti kao njega" cuvena zenska.. ukratko-nikada ne volimo isto, bilo na isti nacin ili istim intenzitetom, to moze biti jedno tumacenje, a drugo.. a ako smo nekoga volele (mislim na zenski rod upste..) a on nas povredio i mi se opekle i nesto iz toga "naucile" onda sledecem koga zavolimo ne predamo se u potpunosti, vec cuvamo deo sebe poucene prethodnim iskustvom.. a ima i onih koje svaki put, svakog novog muskarca u svom zivotu vole vise nego prethodnog.. devojke/zene, cudna smo ti mi sorta.. ;)
od cookie - 31 May 2007, 01:39:09
volim, da...mogu li 1000% da budem sigurna da "nikada i nikoga neću voleti kao njega"???...ko može da se zakune? Ja ne.
od Dumbledore - 31 May 2007, 00:55:23
i šta ja sad da komentarišem? večna ljubav? Ma, laaažu, Malm...;)))
od Dumbledore - 31 May 2007, 00:54:15
zaboravih reci; izuzetno mi se dopada izbor muzike...:))
od magnetic - 31 May 2007, 00:43:36
joooj...mislim da sam imala dvojicu ili trojicu tih sto nikada nikog necu tako voleti...ponekad je bilo bas tesko...ali, naravno, covek moze da izdrzi mnoooogo vece gubitke...to su budalastine...
od magnetic - 31 May 2007, 00:10:45
odgovor: ZENE KADA VOLE VOLE ISKRENO ..... A SAMO JEDNOG MUSKRCA - NE .....posle nekog prekida, dok pate, zene vole da uzivaju u svojoj patnji, iako im je tesko iako ih dusa i srce boli ... tada su spremne da cine gluposti i da se kunu u vecnu ljubav prema tom muskarcu ... u tim trenutcima, njohov svet, njihov san, ljubav se rusi i zele da veruju da je taj jedini .....no, kad zena to prevazice, sretne muskarca koji je odusevi, zavede, pokaze i pokloni paznju .... posle par dana SE ZATRESKA, DA VREMENOM OVOG "VECNOG" ZABORAVI .... ma daj meni se to desilo X puta, a mogu da navedem primer i sve svoje prijateljice ..... zene ne zaboravljaju svoje ljubavi - muskarce, ali ljubav i osecaji prema njima blede .....ETO TO JE MOJE VIDJENJE STVARI .....I POTPISUJEM OVO STO SAM NAPISALA I STOJIM IZA TOGA ..... A VEC SAM TI NAPISALA DA SAM TU RECENICU JEDNOM IZGOVORIA I VRLO BRZO POKAJALA, TJ SHVATILA DA JE RECENICA TOTALNO STUPIDNA ....
od kathy - 30 May 2007, 23:39:19
ode decko mi se napregle da mu pronadjemo odgovor a on ode...e...sto ti omladina
od rozenkranc - 30 May 2007, 23:32:17
a pa to nemoze niko da ti odgovori mnogo trazis voleti samo jednog....ja mog dragog volim bezumno posle mnogo godina zivota....ali ne mogu da kazem da ponekad pomalo nisam volela i druge ali ne kao njega ...kao njega nikog
od rozenkranc - 30 May 2007, 23:30:54
Odoff - ne rade vijuge... Citamo se sutra... Pozdrav za sve! :)
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:29:39
kato divim ti se do imbecilnosti...ako ti je za utehu ni ja nisam bas razumela sta htedoh reci malm..evo citam ponovo svoj komentar ....nista u stvari nisam rekla a htela sam...eto kata rece umesto mene....slazem se..
od rozenkranc - 30 May 2007, 23:29:26
I to onog koji je u proslosti izgubljen... iz nekog razloga....
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:28:25
Jeste Kato - sve je to tacno al mene muci samo pitanje - da li zene u zivotu "vole" samo jednog, i slovima jednog muskarca?
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:26:45
mislim da ljubav prozima sve osobine i navike .... ne mogu ljubav kao pojam, kao osecaj izdvojiti iznad nekih drugih osecaja ili osobina ... kad prema nekome osecas ljubav, to znaci da volis tu osobu od glave do pete i do poslednje celije ... volis dusom i telom ... da bi nekog voleo, mora da ti se svidi fizicki (ne mislim na lepotu, ukusi su razliciti, pa nekome moze Pera biti lep, a meni nista spec. i obrnuto), zatim osoba mora imati sarma i duha, mora posedovati dobre karakterne osobine, mora te mentalno (intelektualno) zadovoljiti, voleti slicne (ne uvek iste stvari), i naravno morate se razlikovati u nekim stvarima, jer mislim da preterana slicnost i preklapanja dovodi do monotonije u vezi ... izvesne razlike daju dinamiku .....i kruna ljubavi je da volis i necije mane .... e to je ljubav kad se sve zajedno sagleda......
od kathy - 30 May 2007, 23:23:32
Pardon - Rozen... :)
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:21:07
Pozen nisam te razumeo... :(
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:19:10
Да али то је изјава коју су поновиле две различите девојке - додуше не моје - једна је била моја а друга је chat drugarica... Znaci ipak se pojavljuje kod nekih :)
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:18:02
ma jeste ljubav sama po sebi dovoljna kao osnov tj ako je osnov bilo sta drugo, to ne zelim ni da komentarisem. ali za kasnije, za razvoj odnosa izmedju dvoje ljudi, ljubav polako trazi jos neka osecanja, osobine, navike...
od mala-sneki - 30 May 2007, 23:16:12
Като охрабрила си ме - враћаш ми поверење у жене :))))
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:15:35
covek govori istinu ... nema ravnodustnosti ili simpatija ili antipatija ... ziva istina ....:))
od kathy - 30 May 2007, 23:15:01
Jao, samo nemoj da ti Ducic tumaci zene! Ja znam samo jedno - nikad ne reci nikad, a nikad moze da znaci i - nikad do sada! Nemoj slucajno da se obeshrabris samo zbog te izjave:)))))))
od tea30 - 30 May 2007, 23:14:23
nekako unapred moras da odredis sta od nekog koga volis ili koga ces voleti zelis....onda ti se stvar izbora suzava jer mislim da nije bas pametno pozeleti da se zaljubis u nekog ko te nije vredan..to se ipak u datom trenutku oseti i prepozna.....a onda ce te ona voleti kao nikoga do sada ...na izgled prosto.....
od rozenkranc - 30 May 2007, 23:12:14
ne slazem se da ljubav sama po sebi nije dovoljna ...mora je biti u sto vecim kolicinama jer ce se tako lakse uskladiti odnosi i osecanja vezana za ljubav ...to pre svega mislim na poverenje....doziranu ljubomoru...da prijateljstvo svakako to je po meni vazna stvar u vezi ,bliskost ,potreba pripadanja nekome(ne u negativnom smislu)
od rozenkranc - 30 May 2007, 23:08:52
«Никога и никада нећу волети некога као што сам волела њега» - jednom rekla i posle izvesnog vremena ukapirala da je to moja najveca ikad izgovorena glupost .... mladost ludost, pa i lude izjave ....:)))
od kathy - 30 May 2007, 23:07:56
Ево једне Дучићева тезе коју бих хтео да проверим - парафразираћу: "Жена никада није равнодушна према мушкарцу - или осећа симпатије или антипатије, равнодушност никада - то је више мушко осећање..."
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:07:07
Eee - da.... zaboravio sam da se pohvalim - ne curi vise antifriz - sredio stvar silikonom - He he :)))))
od Malmsteen - 30 May 2007, 23:00:13
Ја само о љубави и говорим - не о везама...
od Malmsteen - 30 May 2007, 22:54:04
Опет не радзуме... шта још осим љубави? :)
od Malmsteen - 30 May 2007, 22:52:43
naime, ljubav sama po sebi nikada nije dovoljan razlog da bi neka veza opstala. Vezu cini tako puno stvari, i po nekad, i ako ta ljubav nije vrhunska, nije najveca, izmedju jednog para, oni mogu da budu toliko skladni i srecni, i mozda i vise od nekih, izmedju kojih postoji samo ljubav...
od mala-sneki - 30 May 2007, 22:49:47
samo cu ti reci kao odgovor na mnoga od ovih pitanja -ljubav nije dovoljna!
od mala-sneki - 30 May 2007, 22:47:35
Morate biti ulogovani da biste uneli komentar