od rezonanca
22 June 2007, 22:11:02
Ako ste mislili da je 28. jun poznat samo kao Vidovdan, paganski praznik koji je kasnije hristijanizovan, onda ste u velikoj zabludi. Na svetskom nivou taj datum je mnogo poznatiji kao Gay Pride Day koji se obeležava kao uspomena na 28. jun 1970. godine kada su homoseksualci u SAD prvi put napravili ono što se danas kod nas kratko zove "Gay parada". Nekoliko godina nakon toga je ipak trebalo da prođe kako bi naučni krugovi počeli da preispituju svoje dogmatski uvrežene stavove glede homoseksualnosti i nije mnogo trebalo da argumenti i istraživanja pokažu da se homoseksualci glede psihičkog zdravlja ni najmanje ne razlikuju od ostatka populacije tj. da homoseksualnost sa sobom ne donosi nikakav psihički poremećaj već da se pomenuti poremećaji javljaju u istom procentu kao i kod hetero populacije. No, sa druge strane je primećeno da homoseksualci koji su "lečeni" od svoje seksualnosti ili oni koji su potiskivali svoju seksualnost u mnogo većem procentu psihički oboljevaju te se tako došlo do stava da je svako "lečenje" homoseksualnosti ne samo neuspešno već i ekstremno štetno i kontraproduktivno i da je podsticanje ljudi da ispolje svoju prisutnu homoseksualnost jedini put do psihičkog zdravlja. Kada na sve ovo dodamo moderno shvatanje same seksualnosti kao nečega što je odvojeno od prokreacije tj. razmnožavanja (razmnožavati se može i bez seksa a ogromna većina seksualnih odnosa se uopšte i ne obavlja zarad razmnožavanja već zarad uživanja) i kao nečega što je stvar dobrovoljnog pristanka odraslih osoba jasno je da jedini "argumenti" kontra normalnosti homoseksualnosti ostaju u crkvenim konzervativnim krugovima i uvreženim stereotipima i predrasudima sa kojima se ljudsko društvo, koje je po prirodi veoma inertno, na žalost jako teško bori.
od rezonanca
Komentari
onda nemam sta da kazem...stvari u zivotu mogu biti ovakve ili onakve...zavisi iz kog ugla gledas...poznajem devojke koje su jedni nazivali super zaobljenim ribama, a drugi sisatim kravetinama...medju prvih sto mojih osobina ili bolje karakteristika zloba se ne nalazi...ali, pretpostavjam da ti moras da verujes u to da bi odrzala svoj sistem...napljuvala si lil sto kaci slike sa svojih putovanja, a i vi to ovde radite...napljuvala si mene sto toboz vredjam rezonanciju zbog njegovih stavova, a ovde niko ne sme ni glasic da pusti ako se razlikuje...smetaju vam mladji od 25, a stariji od 50,; oni sto gledaju velikog brata i oni sto gledaju grand; oni sto jure ipode i oni sto se smejulje; oni sto pisu glupave prazne tekstove i oni sto pisu angazovane tekstove koji se razlikuju od vasih; borite se za prava onoga ko stiti prava gejeva, a dva coveka koji se deklarisu kao gejevi ismevate na sve moguce nacine; upucujes mene da zivim realan zivot, a vi se sms-ovima i u telefonskim razgovorima upucujete na postove na koje treba obratiti paznju i naravno ismejati ...lazete jedni druge, a neprekidno se pozivate na blog-drugarstvo...i rekla sam ti vec...ponasate se kao da je blog vasa dnevna soba...medju pravilima iliti uslovima koriscenja bloga nigde nisam nasla da se ne sme vredjati samo ona ekipa koja je na blogu godinu ipo dana?...ali ja ti opet necu reci nista uvredljivo...jer zaista tako nesto ni ne mislim...zavrsavam ovu stupidnu raspravu (sto rece neko k'o spanska serija), barem na ovom mestu...osakatismo coveku post...mozda je ovo prava uvreda...
od magnetic - 26 June 2007, 14:23:04
ne
od vidra - 26 June 2007, 01:41:13
ne kazem da treba da oprastas, vec upravo da nema sta da se oprosti....ona privlaci gorstakovu paznju...ne vredja...ma daj...nemoguce da to ne kapiras?
od magnetic - 26 June 2007, 01:05:46
i to su jedina bića kojima na ovoj planeti mogu da oprostim neznanje
od vidra - 26 June 2007, 00:58:35
mogu da oprostim samo deci.
od vidra - 26 June 2007, 00:57:01
nisam rekla direktno tebi, nego grupi ljudi u kojoj si se i ti našla.....slavite rodjendan džordžu majklu? ok......slavite. ali ako je( a jeste) post postavljen da bi se narugali čoveku koji se ovde zove rezonancija, narugali njegovim stavovima, načinu razmišljanja.....zaista, to je bedno i ponižavajuće...od toliko stvari u životu o kojima ima šta da se kaže, od toliko dragih ljudi sa kojima može da se lepo priča, od toliko događaja koji mogu da se opišu, od toliko knjiga u kojima se lepo piše....izaberete ovakav način zabave......pa šta da kažem drugo nego ubijte se, ali kolektivno.
od vidra - 26 June 2007, 00:55:02
vidra, lil je devojcurak od dvadeset i jedne godine...vidra!!!!....ona se bocka sa gorstakom non-stop...i taj post je napisala da bi zezala njega (procitaj njen prethodni post i njihove komentare)...vi se ovde svi poznajete...lako vam je da prepoznajete humor nekog drugog...neki ljudi imaju drugaciji smisao za humor...lil nije htela da uvredi rezonanciju, sigurno...a meni ocigledno ne verujes sta god da napisem...ali nisam duzna da ti se pravdam, zar ne?...ali necu ni da te vredjam...iako si sve sto ja nisam (hvala...istina, kome se zahvaljuete vi sto ne verujete ni u sta?), meni si veoma zanimljiva i sarolika osoba i ne pada mi na pamet da ti uzvracam uvredama jer me to stvarno bespotrebno trosi...
od magnetic - 26 June 2007, 00:54:56
e sad ga stvarno pretera ...... vidra, ni jednom jedinom recju nije nekog prozvala i ocrnila u svom postu ... i nikad se niko nije osetio prozvanim i uvredjenim ... a uostalom vidra ono sto misli to i kaze .... ne olajava po blogu i ne pravi klanove .... ovo bre nema ni u meksickim srijama ....
od kathy - 26 June 2007, 00:53:26
ja volim tvoje postove...ma, sta volim, ja ih obozavam!...stvarno!...ali, umes i te kako da prozoveses na njima...ljude koje vidjas po blogu...a sa tim dostojanstvom sad pravis zamenu teza i pokusavas jeftino da se izvuces...rekla si mi da sam jadna i za zaljenje i da se ubijem zato sto...zasto?
od magnetic - 26 June 2007, 00:48:07
a zla si jer uporno negiraš da si u svom postu mislila na Rezonanciju, i to su svi mislili, i on, pročitaj komentare.....posle toga si prešla na drugi post i pokušala sa šakom bednika da se izruguješ ovom čoveku ovde.....i onda ideš okolo i pričaš kako ne znaš o čemu se radi......to je zlo!
od vidra - 26 June 2007, 00:45:54
a pitanje ljudskog dostojanstva nije postavljeno.....to se živi, ko kako ume, ako ga ima
od vidra - 26 June 2007, 00:42:12
ne vređam...ismevam ljudske mane.....koristoljublje, sujetu, prepotentnost....to i jeste za posmeh....za razliku od ove teme koja to nije nikako........o mojim postovima nema ismevanja seksualnih opredeljenje, nema vređanja rase, nema podsmevanja ljudima koji su nesrećni, siromašni, bolesni....pročitaj moje postove, a mogu da ti pošaljem i one od prošle godine koji su obrisani......
od vidra - 26 June 2007, 00:40:59
ja se ne secam da sam postavila pitanje ljudskog dostojanstva?...rekla si da ovde odgovaras na moja pitanja...a ono sto imamo da kazemo jedna drugoj saljemo u mejlu?...i stvarno vidra...zasto postavljati postove koji vredjaju nekoga?...mozda bi ti trebalo da odgovoris na to pitanje pre nego ja?
od magnetic - 26 June 2007, 00:36:53
pa, nema ovde nikog valjda ko je za moj resor?...inace, u pravu si! uopste ne znam sto se guram gde mi nije mesto!
od magnetic - 26 June 2007, 00:34:12
na pitanje ljudskog dostojanstva......imali ste ovde priliku da raspravite šta mislite na ovu temu.....zašto se postavljaju postovi koji kao nemaju veze sa ovim čovekom ovde, zašto se postavljaju postovi koji žele da isprovociraju nekoga? Ajde što su postavljeni, nego se vrlo aktivno na njima učestvuje kad se podsmeva nekome, a ti sad kao pojma nemaš šta radiš?....ti ne znaš u čemu učestvuješ?...što se praviš blesava?
od vidra - 26 June 2007, 00:33:54
i uopste zasto se svi mi raspravljamo ovde .... cilj bloga je normalna komunikacija ... niko mi bre od vas nije ni rod ni pomozi blog, pa da se sad nesto tu preganjamo i teramo mak na konac ... ili ja da se povucem .... toliko dugo sam ovde, po prvi put se susrecem sa nekom negativnom temom i prepucavanjem koja se vuce danima ... nekad se zaboravljalo za par sati ... ili je reza ostvario svoj cilj ... dikusija se vodi i dalje ... samo mislim da se daleko otislo od teme ..... STA BRE JA TRAZIM OVDE?????? (i da znate da se ne derem, nego naglasavam kljucni deo komentara)
od kathy - 26 June 2007, 00:31:07
magnetik, ako imas problem sa mojim komentarom ...cisto da znas da je upucen fawlty a ne tebi ... a ti ako te zanimaju neka prava ti ih sama izucavaj ili nacui da se salis ... ne znam kako bih drugacije mogla da ti pomognem .... a ja cu pisati na svom blogu kad budem htela i sta budem htela ... i daj bre vise prestani da me prozivas .... stvarno mi je vise otuzno da citam te prozivke .... mislim da ti umes bolje, uostalom humanitarac si ...
od kathy - 26 June 2007, 00:24:46
svojim glupim replikama ste, ne autsajderi, nego nedostojni pažnje:(...vi ste nesrećni.....imate li neke stvari u životu koje vas okupiraju, a da se ne odnose na blog? ako ne.....nađite sebi partnera sa kojim bi vodili neke rasprave.....šetajte.....kupajte se.....nemate i dalje?.....ubijte se? od vidra - 25 June 2007, 19:30:14 na koje moje pitanje je ovo odgovor?
od magnetic - 26 June 2007, 00:24:01
nemoj ni da me pitaš ovde...sve što me pitaš ovde, ovde ću ti i odgovoriti
od vidra - 26 June 2007, 00:19:19
samo sto ti meni nisi poslala mejl vec si me napala ovde?...ali dobro...
od magnetic - 26 June 2007, 00:14:46
posteno...
od magnetic - 26 June 2007, 00:14:15
i ovo nije mesto za lične rasprave, sve što imaš možeš da mi napišeš na mail.....odgovoriću ti.
od vidra - 26 June 2007, 00:02:44
zato što si zla.
od vidra - 26 June 2007, 00:01:12
vidra, da li bi bila ljubazna da mi objasnis zasto me vredjas?...ili mozda bolje ne?
od magnetic - 25 June 2007, 19:38:12
Vidra, preterala si!!!
od Gorstac - 25 June 2007, 19:33:17
svojim glupim replikama ste, ne autsajderi, nego nedostojni pažnje:(...vi ste nesrećni.....imate li neke stvari u životu koje vas okupiraju, a da se ne odnose na blog? ako ne.....nađite sebi partnera sa kojim bi vodili neke rasprave.....šetajte.....kupajte se.....nemate i dalje?.....ubijte se?
od vidra - 25 June 2007, 19:30:14
Pocni...da ako se i meni posreci...he, he...
od Gorstac - 25 June 2007, 18:02:18
imam ja svoje metode ubedjivanja :) popustices garant
od Lil-star - 25 June 2007, 18:00:26
...al kao zamenik sefa stranke...mo`s...
od Gorstac - 25 June 2007, 17:54:45
He, he...ispasce da ovde jurim komentar ko poslanik repliku...i da znaes, po poslovniku...a-a...ne mo`s da mi zabranis...:)
od Gorstac - 25 June 2007, 17:54:30
zabranjujem ti repliku po poslovniku! Stvarno vise!
od Lil-star - 25 June 2007, 17:34:43
Sta cete vi ovde??? Ovo je mesto predvidjeno da se Gos`n Rezo i ja medjusobno pljujemo...Ja s preda, a on sa zada...zato, svi na svoja radna mesta i postove...sto bi rek`o Gos`n Rezo Tolerancija...mrs!!!
od Gorstac - 25 June 2007, 17:14:18
kato, aj daj neki post o tvojim neogranicenim pravima na ovom blogu...da se mi ostali, kojima ovo nije dedovina nekako snadjemo...da ne budemo veciti autsajderi.
od magnetic - 25 June 2007, 17:07:25
ja imam pravo .....eto toliko da znas .... a za mag ne zanan zasto se vraca, mozda da povata jos neki aber o pederima...:)))
od kathy - 25 June 2007, 16:47:35
to je poenta mog komentara, faw...:))))
od magnetic - 25 June 2007, 12:47:07
e jbg Kato i Mag, zašto se vas dve vraćate i na ovaj post :-)))
od fawlty - 25 June 2007, 12:42:44
stvarno, gorstac...zasto se TI vracas na ovaj post?
od magnetic - 25 June 2007, 00:22:52
ajde gorstak, vise ni ne znam zasto se po ko zna koji put navracas na ovaj post .... pa cemu sve to ...
od kathy - 25 June 2007, 00:06:10
Ko mu brani da bira i ko mu se mesa u izbor? Samo, ne mora ostale da ubedjuje da su sublesasti ukoliko se ne slazu sa njegovim izborom i da dokazuje da je jedino on u pravu. Neka odabere i neka uziva u tome, a jezik uvuce gde mu je i mesto.
od Gorstac - 24 June 2007, 22:11:40
ja se ne nerviram.....ja samo posmatram, imam svoj stav....svako ljudsko biće ima pravo na izbor....i ostavite bilo koje ljudsko biće na miru da bira.....i poštujte njegov izbor, aman!!!!!!!!
od vidra - 24 June 2007, 22:03:55
ovde su svi ludi .... samo sam ja normlana ... ili ste vi normalni, a meni fali cela pilana u glavi ..... sto li sam citala sve ovo .... da se nerviram ... ma ne pada mi na pamet ....
od kathy - 24 June 2007, 17:55:55
He, he...ma ne izvinjavam se ja tebi zbog svojih stavova, ne laskaj sebi.:))) Sto brkas teze? Poceo si da pljujes i pre nego sam rekao to sto jesam?! Ne vredi ti da se pravis kulturan i emancipovan kad iz tebe samo mrznja izvire. Mozes pisati i o samom nastanku violinskog kljuca ako hoces, ali dzaba...bitno je da si pokazao svoje pravo lice...i ne napadaj druge po blogu...Idi negde, iskopaj veeeliiikuuu rupu pa unutra vikni sve sto ti je na dusi. Mozda nekad poraste neka vrba, od nje napravis sviralu pa te svoje reci bez mnogo truda, dreke i vike rasiris i po Srbiji i Evropi i ...
od Gorstac - 24 June 2007, 15:45:53
Faw, ako smo tebi isti on koji je učestvovao u nasilju i ja koji ga zbog tog učešća verbalno napadam (i to u početku čak ne direktno već indirektno!) kako bi shvatio da nakon toga NE MOŽE zahtevati normalni tretman u ljudskom društvu već mora snositi posledice svog divljačkog ponašanja onda nemam šta da ti kažem. Slika si i prilika ovih u Srbiji koji se ubiše da pokažu kako postoje dva ekstremizma u Srbiji, jedan oličen u SRS sa desne i drugi oličen u LDP sa leve strane...
od rezonanca - 24 June 2007, 15:39:22
Čuj Gorstac, rekao sam da me uopšte ne interesuje šta mislite i da možete svašta pisati o meni. Apsolutno mi se yebe za to. Stoga mi se uopšte nemaš za šta izvinjavati jer to neće promeniti ništa. Za mene ćeš ostati gamad sve dotle dokle se ne izviniš gay populaciji zbog svog učešća u onom nasilju pa makar si samo stajao sa strane i vikao "ubij ubij pedera!" E kada to učiniš onda možemo normalno komunicirati. Do tada - mrš!
od rezonanca - 24 June 2007, 15:31:55
ja samo da kazem da sam promenio naslov moje price... cisto da privucem paznju citalaca... marko je sada gay, roditelji vernici, ima i navijaca, i tako dalje i sire... sve zarad popularnosti, postajem angazovani bloger :-)))))))
od andres - 24 June 2007, 13:47:00
Rezo, po ne znam vec koji put. Ne interesuje me sta si i da li si. Ukoliko sam pogresio, a ti se zbog toga nasao uvredjen, ja sam se vec izvinio jer mi to nije bila namera. Iza svega ostalog sto sam napisao i dalje stojim, a ti svoje frustracije nemoj leciti po blogu. Poznato je da koga zmija ujede i gustera se boji, ali prvo dobro proceni sta je sta pa onda pusti tu svoju jezicinu. Ono za dva jelena apsolutno nema veze sa tobom, a regresiranje na nivo zivotinja je cisto aludiranje na one koji misle drugacije medju kojima se i ja nalazim i, da se ne lazemo, bilo direktno upuceno i meni. Sve ostalo smo uputili licno jedan drugome samo sto ti sada pljujes pa lizes, kao 'onaj ko se prepoznao'. Za to prebijanje sam vec objasnio i jasno rekao da se nikada u zivotu nisam pobio osim na takmicenju kada se borba i udarci simuliraju. Tacno je da sam se zatekao u Bg-u i kao i mnogi bio posmatrac dogadjaja, ali to opet ne povlaci moje reci da mi se javis kada bude sledeca gay parada pa da mi sve to mrskanje i epitete kao na primer 'gamad' mozes slobodno reci u lice. Vecina postova ti je prepuna mrznje i netolerancije, a ovamo druge optuzujes za isto. Uporno se ponasas kao razmazeno deriste koje zacickava sve po kraju, a kad ga neko opomene da je preterao ode kuci mami placuci i zaleci se da ga druga deca diraju. Pih...
od Gorstac - 24 June 2007, 13:23:54
Lemuri ;)))))))))))))))))))
od Lil-star - 24 June 2007, 11:12:22
"...To što se neko prepoznao NIJE moj problem." ... "...opet nije direktno upućena i ako se ovaj što vrišti po blogu prepoznao u njoj to znači..." ... "...ali te molim da NE IZVRĆEŠ ONO ŠTO JE NAPISANO jer nismo blesavi i znamo da čitamo. od rezonanca - 24 June 2007, 06:40:17" --> jbg Rezo, ne smeta meni kada ti braniš svoje stavove, ali mi smeta kada I TI izvrćeš teze, praviš se "nevešt", vadiš se na kao "nisam ja tebi to rekao, nego eto ti si se sam prepoznao"... ma daj... vređali ste se svojski u komentarima i kod Mag i i ovde i nema potrebe za takvim skrivalicama, ti se kao nisi prepoznao, kao što ona kao nije postom vređala tebe... takođe je super loše kada se pobiješ sa neistomišljenikom, a super je cool vređati ga... pa Bog je ljudima dao [neki i to misle :-)] kosti i mišiće, pored glave i jezika, pa mogu da odaberu šta ih više boli kada primaju i čime će da uzvrate... ne vidim da si ti sa vređanjem (makar bilo i za slepce skriveno iza "nisam ja na tebe mislio, sam si se prepoznao) bolji od nekoga ko ti kaže da se sretnete na toj gej paradi... mnogo je malo ovde bilo argumenata, sve neke "zavučem ti ga" uvrede... zato sam ja samo u prvih par komentara pokazao da je Vidovdan u Wikipediji dat sa većim akcentom od tog nekog dana gej parade, a sve u vezi naslova tvoje poruke...
od fawlty - 24 June 2007, 10:23:53
Ovo ode u vec vidjenu svadju... Medjutim ono sto je meni palo u oci je sledeca izjava iz Rezinog komentara: "Zašto bih promovisao klasično-porodične vrednosti kada smatram da su iste štetne i da ih treba dezintegrisati?"... Nije prvi put da vidim da gay-orijented people imaju problem sa porodicnim vrendostima doduse mozda ne da izazove ovako drastican stav. Po meni ovo i jeste jedan od glavnih uzroka koji indukuju njihove stavove. U svakom slucaju uloga porodice jeste ideja za jedan post kad se budem organizovao da ga srocim. A dotle nastavljam borbu za jednaka prava obozavalaca lemura. Makar jedan zakon mora da se predlozi skupstini do lemur-pride dana (jos se razmatra da li to da bude 20.2. dan kad su tifusari pregazili Neretvu pre nego sto je 21.2.1943. KG "Anacker" sa severa udarila na partizansku odbranu Ivan Sedla)
od DiamondDog - 24 June 2007, 08:48:25
I da - zanimljivo je da u ovih stodvajes' i kusur komentara niko nije osporio niti jednu jedinu rečenicu koju sam napisao u blogu (ako naravno izuzmemo priču o porodici GM koja je u stvari potvrda onog što sam napisao iako je izneta sa suprotnim namerama)...
od rezonanca - 24 June 2007, 08:15:48
Ajde što je ispalo da sam gay (sa tim stvarno nemam problem sve i da jesam) ali da se sve završi kako sam ja nekog počeo da vređam e to je stvarno vrhunac bezobrazluka. Ja sam već napisao da nemam problem da me ljudi smatraju ovakvim ili onakvim, da me mrze i pljuju te tako stvarno nije bilo potrebe da se neko pravda za isto tako što će da izvrće i izmišlja kako bi sebe opravdao kao da mi sad ovde ne znamo da čitamo... Naime, "Kapiram ja da ima ljudi koji bi da regresiraju na nivo životinja" je samo reakcija na "tek onda kad u sumi vidim dva jelena da se mrcu, poverovacu da je 'to' prirodno" i pride uopšte nije direktno upućeno. To što se neko prepoznao NIJE moj problem. Dalje - "Reći da je nešto "ozbiljno psihičko oboljenje" i to ne potkrepiti niti jednim argumentom je diletantizam na kvadrat i kao takav je dovoljan za isključivanje bilo kakve ozbiljne diskusije." je dovoljno jasno samo po sebi da nije uvreda tako da ne moram da objašnjavam. I na kraju rečenica "onaj ko prebije nekoga samo zato što je različit, zato što hoće svoja prava pri tom ne ugrožavajući drugog je definitivno za prinudnu hospitalizaciju" opet nije direktno upućena i ako se ovaj što vrišti po blogu prepoznao u njoj to znači da JESTE tukao ljude samo zato što drugačije misle i samim tim JESTE za prinudnu hospitalizaciju jer prebijati ljude NI PO JEDNOM KRITERIJUMU ne može biti normalno. Dakle Gorstac, ako si se u svemu ovom prepoznao to NIJE moj problem i zamolio bih te mi se skineš sa qrtza svojim podmetanjima. Piši o meni šta god hoćeš, nazivaj me svakakvim imenima ali te molim da NE IZVRĆEŠ ONO ŠTO JE NAPISANO jer nismo blesavi i znamo da čitamo.
od rezonanca - 24 June 2007, 06:40:17
ako racunate na moje ucesce i planirate da se lepo zabavite, zaboravite...
od magnetic - 23 June 2007, 23:36:06
buahahahahahahahahahahahahaha:))))))))))
od kathy - 23 June 2007, 23:28:45
Ajmo Rezo, novi bestseler je na vidiku Crkva i krštenje :-)))))
od fawlty - 23 June 2007, 23:28:20
ja kad stavim velika slova samo hocu da istaknem bitan deo recenice ili teksta, daleko od toga da znaci da se derem .... pa eto ako nisi znala - da znas sad .....
od kathy - 23 June 2007, 23:14:19
ne...ali to je vec pametovanje, a ja cu se svim silama truditi da ga izbegnem...pozdrav svima...:))))
od magnetic - 23 June 2007, 23:11:51
Gor - ima ovde jos lekara ....:))))) i oni su ljudi, pa valjda mogu da pogrese neki put u zivotu ..... sto se mene tice, ja te podrzavam sta god da je upitanju ..... pa kolege smo, zar ne .... :))))) PLOTERI UJEDINIMO SE .... :))))
od kathy - 23 June 2007, 23:11:32
stvar izbora
od Lil-star - 23 June 2007, 23:10:50
znaci mi, naravno...a deres se...rekla si da se deres velikim slovima...
od magnetic - 23 June 2007, 23:10:34
Pa mislim da zato i krstenje treba da bude, zar ne?
od Lil-star - 23 June 2007, 23:10:26
nek' predje u budizam...
od magnetic - 23 June 2007, 23:10:02
To sto te bog poprska vodicom dok jos ne znas ni da pricas, ne znaci da ces verovati u sve to jednog dana
od Lil-star - 23 June 2007, 23:09:37
a ako ti nesto znaci - prihvatam izvinjenje ...:)
od kathy - 23 June 2007, 23:09:34
covek se krstava zato sto na taj nacin ulazi u crkvu...coveku koji nije krsten ne moze se sluziti opelo u slucaju smrti...meni je to strasno...da li ce neko postati vernik ili ne, stvar je izbora...vrlo licnog...
od magnetic - 23 June 2007, 23:09:30
ja se ne derem .... odakle ti to???????? - a ti prvo volis da napadnes pa da se zivinjavas ... nije to lepo ... ponekad treba da bude - ISPECI PA RECI ....al dobro, nisam ja zlopamtilo, samo sam skrenula paznju, mozda to kod nekih prolazi, ali kod mene ne
od kathy - 23 June 2007, 23:09:18
Kato, sve je to lepo i tacno sto si ti napisala, ali ako si dobro videla, ja sam se vec izvinio i nisam mislio pogrdno da je peder. Ma i da je, ne interesuje me. Ali, ako mene pozivas na profesiju pozovi i lekara na etiku. Ja se ne skrivam ni iza kakvog nicka. Ako treba javno cu napisati kada i gde cu doci u BG pa koga zanima otkrice identitet mada mislim da to ne bi bilo nikome posebno interesantno. Ako moze da me mrska, salje na lecenje...i pri tom zna da je zasticen iza svog racunara, to je skrivanje. Meni se zamera sto mu rekoh da je peder u svom neznanju i bez zle namere, a mnostvo uvreda i to kakvih su, eto, njegovo praznjenje. Pa da li to znaci da bi trebao da je...m mater Holandjanima zato sto nas pobedise? Ne...ni to ni nesto slicno necu reci, ali imam pravo da se branim i ne zanimaju me nicije frustracije. Ne zelim da pljujem iznad sebe. Ali, da mi je to neko rekao sto je on danas i to licem u lice, cenio bih njegovu hrabrost i njegov stav, a ovako...nemam razumevanja za pljuvanja koja sam doziveo danas. Ako bas zelis da sudis o ovome, onda se upoznaj sa celim sadrzajem teksta. Na moj prvi komentar na njegov post uzvratio mi je da regresiram na nivo zivotinja.
od Gorstac - 23 June 2007, 23:09:03
Hmmm...ne verujem u to, sta ako u 17 godini odluci da bude budista npr?
od Lil-star - 23 June 2007, 23:08:28
a za VIdovdan bi trebalo da iznesete stvari malo na prozor ili terasu da se provetre, kazu valja se ..... ili neku knjigu ako vam deca idu u skolu .... to je verski obicaj koji se praktikuje na ovaj praznik ....
od kathy - 23 June 2007, 23:08:01
ja te ne ucim, i izvinila sam se, ne vidim zasto se i dalje deres?...
od magnetic - 23 June 2007, 23:07:55
Ja sam iskreno zahvalna mojim roditeljima sto to nisu uradili, nego sam ja samoinicijativno
od Lil-star - 23 June 2007, 23:07:30
covek se krstava da bi postao vernik i to postaje samim cinom krstenja ....bar su mene tako ucili ....
od kathy - 23 June 2007, 23:07:13
naravno da roditelji ne treba da namecu detetu bilo sta, pa ni to...moja deca su krstena kao bebe, ali ako pozele da budu hipici, necu im stajati na putu...naravno...niti ce im to sto su krsteni biti prepreka za bilo koji izbor...
od magnetic - 23 June 2007, 23:06:57
Ne mislim na to. Zasto bi neko bio krsten ako ne veruje u boga?
od Lil-star - 23 June 2007, 23:06:29
daleko od toga da se busam ... hocu da ti kazem da JA NISAM NOVO PECENI PRAVOSLAVAC - VEC SAM TO PREKO 33 GODINE, I NE ZELIM DA ME NEKO DODATNO UCI ..... samo sam rekla da me ne vredjas, jer ti to necu dozvoliti, kao sto to ne dozvoljavam drugima ....
od kathy - 23 June 2007, 23:06:08
nije...ali covek se ni ne krstava da bi dobio garanciju da ce biti vernik...
od magnetic - 23 June 2007, 23:05:37
Bas zbog toga! Roditelji ne treba detetu da namecu u sta da veruje ili ne. To sto je neko krsten sa 40 dana ili kad vec nije garancija da ce biti vernik zar ne?
od Lil-star - 23 June 2007, 23:04:30
dobro bre kato, daleko odosmo...ko je sta rekao kad je mislio da je kazao...udaljismo se od teme, a mucno je...
od magnetic - 23 June 2007, 23:03:55
lil, to nije busenje usiju pa da dete bira...to krstenje ima svoju svrhu ako verujes u to, naravno...ako ne...onda si u pravu...
od magnetic - 23 June 2007, 23:03:19
I to za krstenje: da li mislite da je u redu krstiti dete dok nije svesno nicega? Ja licno ne mislim, to bi trebao da bude neciji izbor, zar ne?
od Lil-star - 23 June 2007, 23:02:27
mislim da gorstaku ne treba advokat ... a ja nisam rezin - daleko od toga .... a mislim da sam goru napisala sve sta mislim i nisam ga ni jednom jedinom recju napala .... niti mi je bila namera - odrzavam kolegijalne odnose na najvisem mogucem nivou ...:)))))
od kathy - 23 June 2007, 23:01:33
izvini kato ako te uvredih, mislila sam da nisi zainteresovana za tu sferu...tako sam stekla utisak po tvojim komentarima...a tokad je ko i da li je krsten nije nicija zasluga pa da se njome busamo...izvini jos jednom...
od magnetic - 23 June 2007, 23:01:13
pa str8 nije sigurno, bi u najboljem slucaju...Ja za svoju 21 god jos ne cuh str8 tipa da ovako prica o gay populaciji
od Lil-star - 23 June 2007, 23:00:26
gor, hoces da Tetka prica u tvoje ime, posto je kata razvezala u rezino?...mozemo mi kao novi na blogu njoj da objasnimo neke stvari posto je tu vec dugo?...mislim, necu da te branim, samo da kazem...
od magnetic - 23 June 2007, 23:00:04
A od kad su gvinet, dzenifer i andjelina muskarci? To samo zlobni ljudi pricaju...
od Lil-star - 23 June 2007, 22:58:32
magnet nemoj da me vredjas - NI MENE, NI MOJE GODINE - NI MOJU INTELIGENICJU - NI MOJE VERSKO VASPITANJE KOJE NOSIM JOS KAO BEBA KOJA JE KRSTENA NA TACNO SVOJ 40 DAN KAD SE NIKO KRSTIO NIJE ....
od kathy - 23 June 2007, 22:58:14
Gorstak, to sto je on tebi napisao/rekao ni malo nije lepo, cak sta vise je uvredljivo .... opet, mislim da ti profesija ne dozvoljava da mu odgovoris na takav nacin (bar smo mi uceni da sve i svakoga prihvatimo i da ne nasedamo na sitne provokacije) ...... uostalom, ignorises ga i to je to ...nemoj ga citati i komentarisati (niko te na to ne tera), a mozes da procitas, ostavis komentar ili svoje misljenje i to je to ..... a sto se tice tvoje konstatacije da je covek peder - mislim da mu sa te strane dugujes izvinjenje, jer NIJE to sto ti mislis da jeste (mi se znamo malo duze), a ti posto si noviji, trebalo bi da budes malo takticniji ..... moje komentare nemoj shvatiti kao neku uvredu ili napad na tvoju licnost, zaista mi nije bila to namera, i sve sto sam ti napisala bilo je krajnje fer i korektno .... ne volim da se ljudi dele prema sexulanoj pripadnosti (nikad se ne zna sta nas moze ocekivati u blizem drustvu - mislim da to nije razlog da se ljudi osudjuju ili degradiraju) ... a to sto je tebi reza rekao - sve te uvrede - mislim da ON sam sa tim mora da se nosi - jednostavno mu tako nesto ne prilici .... ne zelim da ga branim, mislim da covek mnogo toga trpi u javnom zivotu, i mislim da mu ovaj blog dodje kao izduvni ventil - kako njemu tako i svima nama .... I JOS NESTO NEMOJ RECI DA SE ON KRIJE IZA SVOG NIKA - PA I TI SE KRIJES IZA JEDNOG ..... ZA MENE SI SAMO GORSTAK I NISTA VISE ... NE ZNAM TE I NE ZELIM DA DONOSIM BILO KAKAV SUD O TEBI NA OSNOVU PISANE RECI ILI TVOG SKRIVANJA IZA NIKA .... I JA IMAM JEDAN NIK - DA LI SE SKRIVAM IZA NJEGA ILI NE I NIJE TOLIKO BITNO .... mislim da nam je svaka dalja diskusija suvisna .... moze previse ruzvnih reci da padne, a to nam nije cilj ovde .... a cilj bloga i jeste da svako od nas iznese svoje misljenje - a nase je da li cemo to citati ili ne .....HAUG ..... (REKOH I OSTAH ZIVA :)))))
od kathy - 23 June 2007, 22:56:38
Neka su i licno mi je najomiljeniji mladi glumac i to saznanje nece promeniti moje misljenje o njemu. I dalje cu gledati njegove filmove. Pa pobogu, necu se ljubiti sa njim i ne zanima me sa te strane.
od Gorstac - 23 June 2007, 22:53:44
vidra, kakve veze sa mnom imaju kovcezi?...protivnik sam svake vrste agresije, pa i te na koju ti mislis...ne znam zasto mi to uzvracas kao komentar?
od magnetic - 23 June 2007, 22:52:31
Magggggg...nemoj tako o coveku mog zivota :))))
od Lil-star - 23 June 2007, 22:52:20
Mag u pravu si, ali mislim da se praznik slavio i pre toga, a od tada jos i zbog toga
od Lil-star - 23 June 2007, 22:51:46
meni je taj bred odvratan...kad su mi u porodilistu rekli da ce mi sin biti isti bred, umalo ih nisam pocupala...
od magnetic - 23 June 2007, 22:51:01
I peder nije ruzna rec, nego zargon...
od Lil-star - 23 June 2007, 22:49:46
rat se jeste vodio delimicno i iz verskih pobuda...ali uzasno je glupo da o tome pricamo ja (koja se trudi da svoj zivot uredi po tim principima) i ti (koja verovatno nisi ni upoznata u potpunosti sa tim principa, niti te zanima da ih upoznas) pricamo o tome...samo kazem da te zrtve, kao i sve druge ne smeju biti zaboravljene...
od magnetic - 23 June 2007, 22:49:36
E sad je gotovo: sve diraj, al u breda nemoj!
od Lil-star - 23 June 2007, 22:49:27
jel znate da je bred pit peder?.....a i onaj napucanko Kianu rivs isto?
od vidra - 23 June 2007, 22:48:21
Ako nije, izvinjavam mu se. Konstatovao sam da do danas nisam znao da je jer sam pomislio tako. Salje me na lecenje i to hitno, kaze da regresiram na nivo zivotinja, mrska me...i toooooo komentari, misljenje, stav...pa tebi to neka zena da kaze kose bi joj iscupala, a ja mu jos uvek nisam uputio nijednu ruznu rec.
od Gorstac - 23 June 2007, 22:48:19
vidra, jesi li se rascvetala ..... :))))))))))))
od kathy - 23 June 2007, 22:47:59
Pa on njemu hospitalizaciju, ovaj njemu pedera, u cemu je problem?
od Lil-star - 23 June 2007, 22:47:34
Lil, slazem se sa tobom .... evo moj komentar .....Vidovdan je crkveni praznik, tacnije CRVENO SLOVO U KALENDARU - uvek bilo i bice ..... a ne daj Boze da se prisecamo pogibije mladih ljudi nekada i sada .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!! od kathy - 23 June 2007, 22:25:34
od kathy - 23 June 2007, 22:46:34
Gor, sve je lepo to sto si ti napisao, ali mislim da nemas prava da nazivas rezu pederom, jer ne znas coveka ..... muskarci iz verovatno nekog straha mrze pedere i osudjuju ih .... nemas razloga da se brines ....:)))))
od kathy - 23 June 2007, 22:45:28
To je bio hriscanski praznik i pre kosova, sta vam je????? mesate babe i zabe!
od Lil-star - 23 June 2007, 22:44:30
mag...i ja nisam verovala da ljudi idu u rat da bi se vraćali u sanducima.....mislila sam da je to nemoguće:(((
od vidra - 23 June 2007, 22:44:27
po cemu je to hriscanski praznik ako je toliko ljudi izginulo - a rat se nije vodio iz verskih pobuda .... zasto se onda ne slavi 7.jul - dan ustanakA protiv fasizma ???????????????? I JA NISAM REKLA DA SE NE TREBA OBELEZAVATI ... NEGO HOCU DA SKRENEM PAZNJU NA JOS NEKE DRUGE BITNE ILI BITNIJE STVARI PO NAS SRBE - TRENUTNO OBICNE SMRTNIKE ......
od kathy - 23 June 2007, 22:43:06
vidra, iako te cenim kao coveka i kao komunistu:))))...bez sale, iako te duboko cenim, iako sam vidjala svakakve anomalije unutar crkve, u to prosto ne mogu da poverujem...izvini...
od magnetic - 23 June 2007, 22:42:30
znaci kato, toliki ljudi izginuli i mi da ih se ne secamo?...svasta?
od magnetic - 23 June 2007, 22:39:17
gor, bre!!!!!
od magnetic - 23 June 2007, 22:38:26
....69....za gay i str8...!!!!
od magnetic - 23 June 2007, 22:38:17
Ma o cemo to ti Kato?????? Ko mu se mesa? Ko mu zabranjuje??? Nek se krese sa kim hoce, ne mesam mu se, ali me ne moze slati na lecenje zato sto imam drugacije misljenje. Neka mi to kaze u lice. To covek????? To muskarac????? Sakriva se iza nicka pa pljuje. Jesam li ja napisao post da mrzim pedere? Da li se iko jos ovde bavi tom temom? O cemu ti to??? Brkas teze. Nikoga ja nisam napao ni tukao. Njegove ruzne reci su misljenje, a moje ne tolerancija???
od Gorstac - 23 June 2007, 22:38:01
Gorstak, blago tebi, proradilo ti trece oko, kad si uspeo na osnovu desetak recenica da zakljucis da je neko peder ......!!!!!!!!! Ko ti daje za pravo da osudjujes i presudjujes o necijoj sexulanoj pripadnosti ..... a ako hoces da znas reza ja sve samo nije peder ..... a i da jeste to je njegov privatni odabir ...
od kathy - 23 June 2007, 22:28:50
ne smem da kažem ime, valjda razumeš....ali znam za blagoslov, uz 100 eura
od vidra - 23 June 2007, 22:25:46
Vidovdan je crkveni praznik, tacnije CRVENO SLOVO U KALENDARU - uvek bilo i bice ..... a ne daj Boze da se prisecamo pogibije mladih ljudi nekada i sada .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
od kathy - 23 June 2007, 22:25:34
Gorstak, mnogo gresis po pitanju rezinih izliva mrznje .... kod njega se ne cita mrznja, nego ocaj i nezadovoljstvo koje covek pokusava da izbaci iz sebe kroz pisanu rec .... a ti kao neki intelektualac trebao bi ta prhvatis svacije misljenje, stav i opredeljenje bez obzira da li je vesrsko, sekusalno, intelektualno ....!!!!!!!!!!!!!!!!
od kathy - 23 June 2007, 22:24:37
i na kraju...možda će moja deca sutra imati drugačije seksualno opredeljenje od mog...ali, niti ću ih isterati iz kuće, a najmanje osuđivati i terati da se leče......biće pošteni, zreli, pametnii obrazovani ljudi, i to je moj cilj.
od vidra - 23 June 2007, 22:24:13
vidra?????...sta to pricas?...mogu li da te zamolim da mi kazes koji tacno pop je blagoslovio homoseksualni brak?...vidovdan je secanje na boj na kosovu...a ne proslava tog boja...
od magnetic - 23 June 2007, 22:23:07
njegovom...ispravka...ispricavam se...;)))
od Gorstac - 23 June 2007, 22:20:12
Vidro, pogledaj moj prvi komentar na njogomom postu. Uostalom, svi su mu postovi puni mrznje, a puna usta tolerancije.
od Gorstac - 23 June 2007, 22:19:46
dobro....šta se slavi za vidovdan?.....u čemu je tu hrišćanski praznik? idemo redom.....ajmo dalje, čovek je lekar, ni jednu ružnu reč nije uputio svojim 'pacijentima' o kojima je, jelte, reč....etika. Derpe, ne znam šta znači......a ako ćemo pravo...popovi danas blagoslove, i to za male pare, homoseksualne brakove.....pa vi raspravljajte o čeprnejstom veku:)))))))
od vidra - 23 June 2007, 22:15:17
Rezo srce moje milo, tvoja netolerancija se vidi na svakom tvom postu. Od prvog do poslednjeg. Pa ti si mene izvredjao na moj prvi komentar koji je bio skroz bezopasan. Pa sta treba da radim? Da se slozim sa tobom da bi bio tolerantan?! Ej covece, probudi se. Ni jedan bloger nema vise postavljenih postova prepunih mrznje od tebe. Sve svoje neistomisljenike nazivas fasistickim imenima i dajes im takvu konotaciju. Ma ne bi vas niko ni onda pipnuo da vam te jezicine nisu tako pogane i svasta pricaju, izazivaju, cikaju...a onda kad dobijete po njonji, jer ste otvoreno trazili, problem. Nikad se u zivotu nisam potukao, a bavio sam se borilackim vestinama godinama i dan danas sam aktivan i radim kao trener u nekim sportovima. Nisam ja ni tad od vas nikoga pipnuo, samo sam gledao sta se desava, a znao sam da ce tvoja 'tolerancija' biti veoma mala. Razlika je u tome sto se ti skrivas, pljujes, otvoreno mrzis, napadas, izazivas, cikas, provociras...a kad bi te neko pitao da mu sve to kazes u lice ti bi pobegao i napisao post o tome kako te neko maltretira. Dokle??? Drago mi je sto si pokazao svoje pravo lice, a ja nisam do danas ni znao da si derpe. Neka si covece, ti uzivas sa momcima, a meni ostaje vise divnih zena na ovoj zemlji. I pored toliko tvojih ruznih izgovorenih reci meni opet ces tvrditi da sam ja taj koji je netolerantan i ne znam sta su prave vrednosti. I pride, niko te ne napada za tvoje postove, ali komentarise, a ako ne zelis komentar onda nemoj javno ni iznositi svoje stavove. Ti bi da se kresnes, al` da ti ne udje. A-a, ne ide to tako. Ti, koji sebi dajes za pravo da crkve nazivas sektama, a neistomisljenike saljes na hitno lecenje...sramota moj dragi Rozo, sramota!!! Pa nek te podrzava ko god hoce...
od Gorstac - 23 June 2007, 21:59:16
Wolw, skidam kapu... nije prvi put da si ti u nekim žestokim raspravama, koje su često van svih granica dostojanstva, istupio sa tekstom koji bar meni zvuči smireno, bez obzira da li se sadržinom slažem ili ne :-)
od fawlty - 23 June 2007, 21:50:28
I na kraju pozdrav svima ostalima koji su učestvovali u diskusiji a posebno Vidri, Wolwerine-u i Pakiti. Uvek je lepo kada znaš da postoje ljudi koji se makar i delimično slažu sa tobom! :)
od rezonanca - 23 June 2007, 21:22:19
Gorstac, možeš da se nađeš uvređen koliko god hoćeš - ja sa sam odavno napisao da nemam nameru da budem tolerantan prema netolerantnima a takvu gamad kao što si ti koja otvoreno piše o tome kako je prebijala druge ljude i kako bi opet prebijala ću uvek verbalno maltretirati jer bolje ne zaslužujete. Mrš!
od rezonanca - 23 June 2007, 21:17:40
e, zaista:(((((
od vidra - 23 June 2007, 19:49:57
nemam misljenje ....!!!!!!!!
od kathy - 23 June 2007, 18:37:42
hocu...necu...hocu...necu...hocu....mislim da su, ako tako gledamo na stvari, normalne i razne neizlecive bolestine jer su potpuno prirodne...sto se mene tic, skroz vas tolerisem, ali ne dirajte Vidovdan!
od tea30 - 23 June 2007, 18:11:21
hehehehehehe
od Lil-star - 23 June 2007, 18:05:39
Ja jesam i bicu uvek na strani slabijih, ali Rezonanca koristi svoje seksualno opredeljenje kao stit. Ko je ovde uopste rekao da homici nemaju pravo da budu to sto jesu?! Ali ne moraju da budu koo stidne vasi dosadni i napadni sa tom svojom odlukom hoce li imati decka ili ne. Postalo je sasvim normalno i ja bih osudio onoga ko ih iz cista mira na ulici i verbalno vredja. Ali, oni guraju prst u oci svim ostalima. Pa ako su gay neka budu, ali stvarno nema nema nikakvog smisla da to koriste kao da su nacionalna manjina pa im trebaju neka nova prava. Uostalom, koliko su tolerantni vidi se po ovom postu. Rezonanca je mene licno vredjao od prvog svog komentara...da regresiram na nivo zivotinja...samnobulno...diletantizam na kvadrat...da sam za prinudnu hospitalizaciju...da ne nabrajam dalje. Da li je to tolerancija? Pravo na misljenje posle koga ti neko izgovori sve ovo samo lepo uvijeno. Ja ne znam da je 'on' peder bez obzira sto brani njihove stavove. Brani on po svojim postovima svasta nesta. I sta ocekuje da mu neko nesto kaze ili uradi posle komentara da je taj, odnosno JA za prinudnu hospitalizaciju??? Kakvu reakciju ocekuje? Dokle da se neko suzdrzava samo zato sto su oni 'manjina'? Pa daj da i ostali prave svoje parade!!! Stvarno ne vidim da im neko zabranjuje da budu to sto jesu, ali na sledecoj gay paradi neka mi Rezo kaze gde ce da me ceka sa svojih stotinu momaka, ako sam vec za 'prinudnu hospitalizaciju'.
od Gorstac - 23 June 2007, 17:59:20
A da nije libSrb = rezonanca ????
od Lil-star - 23 June 2007, 17:46:53
vidovdan nije slavlje bitke na kosovu...
od magnetic - 23 June 2007, 17:36:41
inace vidovdan je zapravo slavlje bitke na kosovu, koju smo odavno izgubili i nema nikakve veze sa slavljenjem religijskog praznika Sv. Vida - koji je btw zastitnik glumaca,komicara i plesaca. Ako podrzava ove drustvene grupe lakse ga je povezati sa gay pridom :)))
od wolwerine - 23 June 2007, 17:22:51
i opet se vracamo na Darvina... ma kakva bozija tvorevina, mozda je bog stvorio majmune ali evolucija postoji...
od wolwerine - 23 June 2007, 17:12:15
ja nisam?...pisala o rupama?
od magnetic - 23 June 2007, 17:05:13
naravno...samo o vidovdanu ovde niko nije dao komentar, svi su se pozabavili gejevima i njihovim 'izopačeniostima, bolestima i nastranim rupama'....jer uz bilo koji naslov, na bilo koju temu, pri pomenu reči gej.....ishod je poznat....I još nešto...taman posla da sam božja tvorevina!
od vidra - 23 June 2007, 16:54:05
Edukujte se, ljudi. Zatucanost i nije neka vrlina. Pozz za rezonancu. :)
od Pakita - 23 June 2007, 16:50:43
pa, ja mislim, vidra da je bas u tome poenta...sto nije tvoja stvar gde je ko sta dobio i u koje vreme...kao sto mene ne zanima sta ko gura i u koje telesne supljine...a nismo svi isti...jer nam nije tako dato...razliciti smo...postoje muskarci, zene, zivotinje i biljke...sve sa svojim razlogom...i sa slobodom da svoju prirodu zloupotrebimo...ali to je vec pitanje licnog izbora...u ovom postu ionako nije rec o tome da li je gey ok, vec o tome da je 28.jun zapravo dan posvecen secanju na neku gey paradu, a ne hriscanski praznik...sto je opet stvar izbora...ja licno vise volim da verujem da sam Bozija tvorevine nego majmunska, ali razumem da ima ljudi kojima je to neprihvatljivo...i to je stvar izbora i NE MOZE se nikome uterati batinama u glavu...ni u jednom smeru...za mene je vidovdan praznik posvecen secanju na ljude koji su pokusali da urade nesto sto je i danas aktuelni problem u svetu...za rezu nesto drugo...nikada se nasa verovanja nece dodirnuti, kao dve paralelne prave (po euklidu, ne po lobocevskom)...ali, moramo nauciti da se tolerisemo onda kada smo prinudjeni da budemo na istom radnom mestu, autobusu, blogu, skupstini...a reza, cini mi, se nema takvih ambicija...da tolerise one koji ne misle kao on...i to je, ako mene neko pita najveci problem u vezi sa njim...i sada stvarno tacka!!!!
od magnetic - 23 June 2007, 16:37:36
ja bih ipak volela da čujem od pripadnika ženskog pola da li su ikada dobile muški polni organ na drugo mesto, koje nije predviđeno za razmnožavanje i baš u trenutku ovulacije.....i da li bi pripadnici muškog pola mogli da objasne šta je tu bilo neprijatno i izopačeno dok su to činili?........ljudi, živite svoje živote i pustite druge da žive....svi smo mi ljudi, isti......na kraju
od vidra - 23 June 2007, 15:53:20
elem sto st tice teme.. homoseksualnost je normalno seksualno opredeljenje. Ko sta radi medju punoletnom populacijom ne bi trebalo da zalazi u javnu domenu, sloboda licnog izbora... Pride treba da gledate kao na odlicnu zurku, ali ako postane deo politicke borbe stvara samo kontra efekat. Politicku borba za gay prava treba da se vodi kroz druge institucionalizovane elemente.. eto receno po ko zna koji put :))
od wolwerine - 23 June 2007, 15:33:53
covece opet ste se svi primili, izgleda nepresusna tema...faw nista nisi naucio do sada, hehehehe :))))
od wolwerine - 23 June 2007, 15:29:00
ja sam relativno dugo na ovom blogu i već znam kako i kamo idu ovakve rasprave... zato od samog početka nisam ni želeo da ponavljam svoje stavove jer je tema Rezinog posta (iako je ponovljena na ovom blogu X-ti put) provokativna i izazivačka za ovakve sukobe, a i takva da se delovi mogu tumačiti na ovakav ili onakav način: hetero kao samo seks i hetero kao uopšteno protiv uopštenog gej, zatim gej kao "tucaj se u svojoj sobi kako želiš" i "JA SAM GEJ!!!",... sada sam recimo zažalio zašto samo nisam preskočio ova dva posta, jer mi je lično mučno, ali šta je tu je, upleo sam se... ipak, isto tako mogu i da se ispletem i idem dalje iz teme u kojoj nema "pobednika" već su garantujem svi sa knedlom u grlu... i da postavim i ja pacijent jednu dijagnozu :-), kome posle ova dva posta nije mučno, neka se zabrine...
od fawlty - 23 June 2007, 14:47:03
podržavam svaku borbu za prava...svi smo isti, i hiv pozitivni, i homoseksualci, i biseksualci......imamo pravo na svoj izboir i niko to ne sme da guši....zašto onaj koji je gej ne može ili mora da skriva prilikom zapošljavanja da je taj....zašto ljudi obolelei od c hepatita ili zaraženi hivom ili ćute ili ne bivaju zaposlenim......da ljudi ne beže.....oni isti koji svojim ženama guraju u usta, trpaju u dupe ili sanjaju dečake/devojčice.....ali su na prvoj liniji kad treba da se prebiju homoseksualci......dvolično i odvratno.....homoseksualci postoje i postojaće......voleo to neko ili ne.....gledanjem i bavljenjem svojih života manje će se sekirati za tuđe....
od vidra - 23 June 2007, 14:39:27
fawlty, ne znam da pletem...pokusavali su da me nauce, ali sam ja levoruka, pa nikako nije islo...hmmm...da li da pokrenem neku inicijativu ili NGO koja bi stitila prava levorukih od vas netolerantnih, poremecenih desnjaka koji nas levoruke ugrozavate svuda i na svakom koraku?
od magnetic - 23 June 2007, 14:29:09
...gotovo sam sigurna da ti rezo navijas za partizan?...
od magnetic - 23 June 2007, 14:27:49
Ne, nego treba vređati iza nekog nika... nije to bilo samo branjenje stavova, pročitaj sve još jednom ako ne veruješ, kako ovde, tako i kod Mag koja te je oplela "samo tako" :-)
od fawlty - 23 June 2007, 13:59:03
Tja, teško da ću učestiti postove na svakodnevno jerbo radim i to van Beograda, do posla putujem skoro dva sata u jednom smeru i retko kada, kao sinoć i danas, imam vremena da ovoliko provodim za kompom... Inače spreman sam ja na sve, pa i na to da budem fizički napadnut zbog svojih političkih stavova (i bio sam napadnut i umeo sam da se odbranim a napadači su pride i na sudu završili) ali ne mislim da je to metod koji treba koristiti niti mislim da je on jednak verbalnom sukobljavanju već naprotiv - ogromna je razlika između njih. Takođe tvoja je volja da misliš šta misliš i da imaš subjektivne stavove ali ovo nije rasprava partizan vs. zvezda i simpatije ovde ne igraju nikakvu ulogu tj. ne bi trebalo.
od rezonanca - 23 June 2007, 13:42:54
Toooo Rezo, ako još učestaš postove na svakodnevno, eto nama zamene za posrnulog LibSrba, pa možda zavrediš i neki honorar od 'dlanovaca' za popularizaciju bloga :-))) .... možda si primetio, možda i nisi, ja se ovaj put ne upuštam u raspravu koja se opet svodi na to šta su se ili nisu Doktori i Naučnici dogovorili da bude, jer ja sam od onih koji ih ne ceni nimalo ako se njihova istina kosi sa mojom logikom... takođe ne mislim da je usmeno ili pismeno vređanje, kojim obiluje ova rasprava, imalo bolje od lemanja... pa eto prilike, ko bude zainteresovan da i dalje brani svoje stavove, ali ne samo serkanjem po blogu, da se pojavi na prvoj sledećoj Bgd gej paradi i vređanje zameni ništa ružnijom metodom razmene "mišljenja"... jer ako smo se pendrečili sa uniformisanima, batinašima, kontramitingašima,..., zbog raznih političkih neslaganja, ne vidim zašto to isto ne bi bilo primereno i prilikom gej mitinga.... ako već jesi za te mitinge, ako hoćeš da mitinguješ, da bodeš oči, onda budi spreman na sve... to ljudi rade još pre nego što su progovorili, pre nego što su počeli da vređaju, pa računam da se ne kosi sa logikom da je to civilizacijska tekovina :-)))
od fawlty - 23 June 2007, 13:31:12
Do pre samo tridesetak godina levoruku decu su vezivali zato što "nije normalno biti levoruk". A onda se sve promenilo kada je većina shvatila da ako je jedno normalno ne znači automatski da je sve ostalo nenormalno. Na žalost, vidim da to anahrono gledište i dalje egzistira...
od rezonanca - 23 June 2007, 13:27:00
Hiljadama godina smo u stvari u zabludi!Upssss, zaboravih, pa kako bi smo preziveli hiljadama godina da smo se parili po gay sistemu??????????
od Lil-star - 23 June 2007, 13:07:38
ali sustina i jeste u tome lil da nije bitno sta ti zelis...porodica je prevazidjena institucija, instinkti su zapravo nagoni koje je samo potrebno zadovoljiti, rupe su tu da se popunjavaju, normalno je nenormalno i tako...
od magnetic - 23 June 2007, 12:59:40
Jojjjjjj...napravice na kraju da je u stvari pravilno biti gay, a da smo mi ostali u stvari greska. Kad heteroseksualci ne prave paradu da slave svoju ljubav, ne trebaju ni gayevi i tacka! Nek rade sta hoce po svojim spavacim sobama, al ne moraju bas da paradiraju, iskreno gadi mi se pomisao na 2 muskarca, i ne zelim da ih gledam kako se krljaju po ulici
od Lil-star - 23 June 2007, 12:42:20
kada se ja za jedno dvestapedeset miliona godina popnem na tvoj intelektualni nivo, mozda cu i ja tebe shvatiti...do tada, mozes da me sazaljevas i ismevas...i to je neki oblik komunikacije...liberalni pretpostavljam?...
od magnetic - 23 June 2007, 12:24:08
Zašto bih promovisao klasično-porodične vrednosti kada smatram da su iste štetne i da ih treba dezintegrisati? E svašta ću još pročitati ovde... A što se tiče institucionalizacije, pitanje gay prava je i pitanje ljudskih prava i kao takvo se u svetu i posmatra - slično kao i pitanje borbe protiv rasizma, nacionalizma i ostalih štetočinskih ideologija. Zbog toga nisu samo homoseksualci ti koji se zalažu za institucionaloizaciju svojih prava već i svi ne-homoseksualci kojima um nije ograničen. U svetu gay paradama prisustvuju i homo i hetero ljudi i ja ću se takođe sa velikim zadovoljstvom pridružiti jednoj takvoj u Beogradu pa makar morao da čekam i 2020. godinu za tako nešto.
od rezonanca - 23 June 2007, 11:06:14
Hehe.. klasicna gay zamena teza... Nigde ne rekoh da je nenormalno! Znao sam da ces da naletis! :)) Sve je u redu, nek' koristi ko koju rupu 'oce... al' da ne trazi posebno, institucionalno priznavanje prava na to! I jos da odreduje dan kada ce se njegov fetish slaviti u celom svetu! Cenim da bi toliko entuzijazam za promovisanje klasicno-porodicnih vrednosti bio puno vise od koristi nego konstantno guranje prsta u oko ljudima koji se vec tesko snalaze sa raznim nametnutim kvazi-liberalizmima...
od DiamondDog - 23 June 2007, 08:49:14
Gle, i hetero oralni seks za predmet ima pogrešnu rupu pa opet kapiram da niko neće reći da su oni koji ga upražnjavaju bolesni jer nisu. Protivnici gay prava su skloni raznoraznim banalizacijama kako bi potkrepili svoje stavove a tu ulazi i taj tvoj primer sa gaćama. Krećete od unapred dogmatski donesenog zaključka da je homoseksualnost nenormalna i tražite premise koje će potkrepiti tu tezu a takve premise jedino i možete naći u banalnim i neodgovarajućim poređenjima kao što je ovo. Teza da je homoseksualnost normalan seksualni identitet se NE zasniva na poređenju sa bilo čim već na čvrstim argumentima koje sam ja delimično izneo u blogu (za iznošenje svih argumenata bi trebalo nekoliko blogova) dok se teza da je homoseksualnost nenormalna ISKLJUČIVO zasniva na pravljenju paralele sa heteroseksualnošću i promovisanju tih malih razlika u krucijalne tj. u one koje su dovoljne da se homoseksualnost proglasi bolesnom često previđajući da to što se smatra razlikom uopšte nije razlika (npr. "argument" o korišćenju "pogrešne" rupe koji ne stoji jer "pogrešne" rupe koriste i heteroseksualci).
od rezonanca - 23 June 2007, 08:35:15
Ne postoji validna naucna argumentacija koja kaze da nije dobro dolaziti na posao i u pozoriste sa prljavim gacama na glavi. Svako izopstavanje takvih pojedinaca je surovo moze se smatrati atakom na njihovu licnost, njihov izbor i ostaviti psihicke posledice na njih. To ipak ne znaci da treba podrzati njihovu, eventualnu, borbu da se u skupstini posebnim aktom ne prizna njihovo pravo da to rade. Ni parade ljudi sa prljavim gacama na glavi ne moraju nuzno biti popularne i obozavane. Gej populacija trazi institucionalizovanje svog fetisha a to vec predstavlja problem, jer nismo duzni da institucionalizujemo i specijalno ohrabrujemo svaki fetish koji nema za posledicu neciju smrt. Ti ljudi su jednostavno prevideli namenu nekih od telesnih rupa i od toga sagradili filozofiju (izuzimam mali broj onih sa kojima se priroda zaista poigrala stavivsi ih u pogresno telo). Pokusajte da na Vidovdan zamislite svog roditelja ispod komshije… Pride man!
od DiamondDog - 23 June 2007, 08:04:15
Mag, vidiš, ja tebe u potpunosti razumem... ;)
od rezonanca - 23 June 2007, 07:07:14
Gorstac, tvoji "argumenti" se i dalje vrte u krug - kažeš da je homoseksualnost nenormalna jer je nastrana, da je nastrana jer je bolesna a da je bolesna jer je nenormalna. I tako non-stop. No dobro, budući da ovde izjavama o prebijanju pokazuješ znake teške socio-patologije a verovatno i psiho-patologije, kapiram da tebi sve to ima nekog smisla... :(
od rezonanca - 23 June 2007, 07:06:13
Faw, i posle meni Andres kaže da furam nepopularne teme... ;)
od rezonanca - 23 June 2007, 07:03:58
ja cu na netu da potrazim nesto za sebe...ova tema mi je pase, a cini mi se da se ti pomalo izivljavas...ionako ne govorimo istim jezikom, ne znam sta bih mogla da ti kazem; ni ja tebi, ni ti meni pa da se razumemo...
od magnetic - 23 June 2007, 02:08:04
Rezo dragi, vredjanje nije primereno evropejskim i demokratskim vrednostima. Oprosteno ti je jedino ako si se i sam zatekao u okolini. Kakve argumente treba da iznesem? Pa i pedofili traze da se iznesu argumenti koji bi opovrgli tezu da je to sto oni rade bolest. Hoce cike da deci daju bo`nu. Aaa, shvatio sam, vole piletinu...roditelji te dece se ne bune jer njihova deca znaju sta je najbolje za njih. Za GM je onaj podatak protivteza??? Pa kada bi se 'normalni' ubijali samo zato sto im stavovi nisu prihvaceni od okoline, na svetu ne bi ostao niko. Njihova samoubistva su upravo dokaz psihickog poremecaja. Oni 'JESU' bili osobe sklone samoubistvu i to je jedan od psiholoskih profila licnosti. Sta se sa njima desavalu u detinjstvu kad problemi i nastaju, to je posebno pitanje. Stvar ukusa i izbora je za koga i kako ce da navija, ali ovo...nije izbor vec BOLEST. Odakle im uopste sloboda da setaju ulicom i reklamiraju se? Kakva prava traze? Ko ih dira? Pa sta bi bilo kada bi hetero izasli na ulice i pokazivali svoje seksualno opredeljenje. Sta je sa svim ostalim grupacijama? Uostalom niko ih ne dira sto su to sto jesu, ali oni hoce vise, neka posebna prava...Zasto? Cime su to zasluzili? Svojim nastranim postojanjem. Ne verujem. Kad bi se desilo da ponovo protestuju izrazavajuci svoje seksualno opredeljenje opet bih se nasao tu da ih bijem...dobar deo njih uziva u tome. Ionako vole muskarce.
od Gorstac - 23 June 2007, 00:11:39
na tvom postu ispod ovog napisah: "majko mila koliko interesovanje za temu budžeta :-))) a samo reci ljubav, seks, GEJ, abortus, Hag, Kosovo,... i svi će(mo) sve da znamo najbolje :-))) od fawlty - 22 June 2007, 18:09:38 :-)))
od fawlty - 23 June 2007, 00:11:20
Gorstac, argumenata i dalje nema (osim onoga što si izneo vezano za porodicu GM a što opet potvrđuje kontra tezu od tvoje tj. da sputavanje homoseksualnosti i fašističko nerazumevanje okoline dovodi do psihičkih oboljenja a ne homoseksualnost sama po sebi) ali savršeno dobro pokazuješ zašto se ekstremni oblici homofobije mogu dovesti u vezu sa psihozama - onaj ko prebije nekoga samo zato što je različit, zato što hoće svoja prava pri tom ne ugrožavajući drugog je definitivno za prinudnu hospitalizaciju.
od rezonanca - 22 June 2007, 23:54:49
Andres, ne vidim zašto bih se povinovao željama čitalaca ;) - pišem ono što mi leži nevezano za godišnja doba, a kome se ne sviđa uvek na netu može naći nešto za sebe... :)
od rezonanca - 22 June 2007, 23:49:55
No Comment.
od bullcroft13 - 22 June 2007, 23:26:56
Meni su se pozadinci jedino tad dopali kad sam ih sa 'Delijama' upucivao u evropske vrednosti i raznovrsne oblike izrazavanja misljenja...Kad protestuju ljudi kojima je egzistencija u pitanju niko nista, a kad pedercine traze 'jos' prava i sloboda e onda je to Ok, bratski i demokratski...
od Gorstac - 22 June 2007, 23:21:43
pozdrav. nego jel bi mogao ti da napises neki blog koji ne ukljucuje normalne pedere, bolesne vernike, sizofrene politicare i pravo na abortus u klerikalnim drzavama EU? Leto je, ono kao ribe, kres seme, alkohol, bleja... pusti bre pedere
od andres - 22 June 2007, 23:15:54
Argument!!! Dzordz Majkl...izvod iz teksta Ispovest Dzordza Majkla Britanski pevac Dzordz Majkl svojevremeno se plasio da mami prizna da je gej, a razloge za taj strah otkrio je jednom britanskom magazinu: -Moja mama se strasno plasila da cu biti gej. Ona je strahovala da cu doziveti istru sudbinu kao i njen brat koji je takodje bio gej i koji je zbog nerazumevanja porodice i okoline izvrsio samoubistvo. Moja mama je bila ubedjena da mi je ona prenela te gene i osecala je veliku krivicu. I moj deda, mamain otac, takodje je izvrsio samoubistvo. I ujak i deda sebe su ugusili tako sto su stvili glavu u rernu. A moja mama, kakva je srecnica bila, obojicu ih je pronasla mrtve - kaze pop zvezda koja je prosle nedelje osudjena na drustvenokoristan rad i oduzimanje vozacke dozvole.
od Gorstac - 22 June 2007, 23:12:54
Faw, moguće je da ima Vidovdana na toj stranici a Gay Pride Day-a nema ali to nije dovoljno da ustvrdi da je na svetskom nivou Vidovdan važniji od Gay Pride Day-a, dana koji se obeležava minimum u polovini sveta.
od rezonanca - 22 June 2007, 23:06:26
Reći da je nešto "ozbiljno psihičko oboljenje" i to ne potkrepiti niti jednim argumentom je diletantizam na kvadrat i kao takav je dovoljan za isključivanje bilo kakve ozbiljne diskusije. Ovo nije crkva pa da raspravljamo na tom nivou.
od rezonanca - 22 June 2007, 23:03:49
Pa i napisao sam da je irelevantno to poređenje sa životinjama a to sam i potkrepio tom argumentacijom o regresiji. Komparativno poređenje ljudi sa životinjama zarad izvlačenja nekih zaključaka je somnabulno i tendenciozno.
od rezonanca - 22 June 2007, 23:01:56
Sto je organizam prostiji to reaguje instiktivnije, ali i to je prirodno. Samo, priroda kao argument nije paravan vec okvir u kome se sve ovo desava. Homoseksualizam ne potspada pod demokratiju i mogucnost izbora vec pod ozbiljna psiholoska oboljenja. I za pedofiliju, bolest najmiliju, se mogu naci dovoljno jaki argumenti da postane 'nomralna' i 'prirodna', ali nema tako finansijski jak lobi. Uostalom, najaci lavovi sparuju i najmladje zenke. Jednoga dana ce se pod 'mogucnoscu izbora' uvrstiti i ubistvo roditelja kao moguce smetnje u zivotu pojedinca. Razlog moze biti i human, kao u 'Zlocinu i Kazni' Dostojevskog...a onda kada nema granica javasluku i samovolji onda nema ni kraja tome, a kad ni kraja ne bude samo ce nam kraj i preostati...
od Gorstac - 22 June 2007, 22:59:40
preciznije http://en.wikipedia.org/wiki/June_28
od fawlty - 22 June 2007, 22:59:29
Nisam rekao da ne postoji u celoj Wikipediji, jer tu postoji i kada se nečija baba rodila, ali Rezo nema na stranici sa BITNIM DATUMIMA, konkretno za 28. jun, a VIDOVDAN TU POSTOJI: http://en.wikipedia.org/wiki/June_28#Holidays_and_observances
od fawlty - 22 June 2007, 22:58:32
Znači Rezo, mada mislim da nisi brojao i ne znaš procentulano, a porazilo bi tvoju teoriju, "homoseksualnost među životinjama je raširena pojava" kada ti odgovara da to kažeš, a "taj argument sa jelenima je do yaya" kada ga upotrebi neko drugi... Hoću reči, budi dosledan, pa ne pominji ni ti životinje, ako "ima ljudi koji bi da regresiraju na nivo životinja"...
od fawlty - 22 June 2007, 22:56:36
Gay Liberation Front and Gay Activists Alliance in the early post-Stonewall era, coordinated the first month anniversary rally and then the "Christopher Street Gay Liberation Day March" on June 28, 1970 to commemorate the first year anniversary of the Stonewall Rebellion. - http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_Pride_Day
od rezonanca - 22 June 2007, 22:54:23
Sve što postoji u prirodi je prirodno a taj argument sa jelenima je "do yaya" pošto je sjajno opravdanje za one koji zapišavaju drveće posred grada... Kad mogu životinje što ne bi i oni? Kapiram ja da ima ljudi koji bi da regresiraju na nivo životinja ali na svu sreću ima i onih koji shvataju zašto je neophodno odbaciti animalne instinkte. I čisto uzgred da napomenem iako je sasvim irelevantno - homoseksualnost među životinjama je raširena pojava.
od rezonanca - 22 June 2007, 22:51:37
Čudo jedno, ja upravo u Wikipediji, i to ne našoj varijanti, našao u "dogodilo se na taj dan": Vidovdan, Orthodox religious holiday commemorating, a nema baš ništa o toj 1970. godini???
od fawlty - 22 June 2007, 22:51:28
Da li sam ja to dobro razumeo? Ne samo sto je normalno vec je i prirodno...!!! 'To' vremenom moze postati normalno, ali tek onda kad u sumi vidim dva jelena da se mrcu, poverovacu da je 'to' prirodno... Uostalom svaka mana koja je u modi vremenom postane vrlina...!
od Gorstac - 22 June 2007, 22:42:37
Morate biti ulogovani da biste uneli komentar