od liberalnasrbija
29 March 2007, 11:15:55
Svaki dan mi se sve vise dopada relativno nova desnicarska vlada u Stockholmu. A pogotovu ministar inostranih poslova Carl Bildt (na slici). Zasto bas on, i zasto sada?

Zato sto je napokon rekao ono sto evrosocijalisti ne spominju vec godinama, a to je ne postovanje ljudskih prava na Kubi. Obracajuci se Ujedinjenim nacijama, gospodin Bildt je javno kritikovao Castro rezim zbog ignorisanja fundamentalnih ljudskih prava.

Naravno, reakcija iz Havane, Caracasa, itd je bila sasvim predvidljiva: Svedska je rasisticka, imperijana, vikinska Sparta. Yeah, right! Cinjenica je da je rezim u Havani jedan od najgorih na svetu, koji sistematski unistava zivote onih koji mu se protive. Umesto anti-americkog refleksa koji tera mnoge Evropljanje da pomazu Fidela & Raula devizima tako sto letuju na Kubi – iz inata Bushu (!) – ove navodne demokrate treba da se ugledaju na Svedsku i da se pridruze procesu demokratizacije na Kubi ... finalnim porazom revolucije!
od liberalnasrbija
Komentari
fawlty - industrija radi x iz ekonomskih razloga, a iz toga proizilazi akcija y od strane vlade iz politickih razloga. inace, detroit je "umro" pre dve decenije, sada ozivljava :-)
od liberalnasrbija - 30 March 2007, 11:46:59
samo 88 komentara????? ccccccccc.....Libi, kako ti to dozvoljavas ? :)))))))))
od kathy - 30 March 2007, 00:15:10
Lib, sada si baš pokazao koliko nemaš logiku :-( pa ne diktiraju naftaši u Teksasu i autoindustrija u Detroitu političarima ni iz kod drugog razloga no iz EKONOMSKOG... A ako nisi čuo Detroit ODUMIRE bukvalno se smanuje grad, zbog brze propasti autoindustrije, a nova meka je KINA, tamo postoji oblast koja godišnje udvostručuje rast autoindustrije. Čitaj nekada i auto magazine, nije sve u ekonomskim :-)
od fawlty - 29 March 2007, 21:00:56
a zasto US ne povisi porez na benzin? zato sto republikanci vec cetvrt veka haraju washingtonom, a donacije im dele teksaske nafta firme i detroit. znaci, odluka je politicka, ne ekonomska
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 15:44:38
fawlty - ciklus kredita nece statt. u tome je poenta
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 15:43:57
"ama velika depresija de desi jednom svaka dva veka. a komunizam (pa i u kubi) nije opstao ni pola veka. od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:40:55" - Lib, nije prošlo ni 100 godina, a komunizam nije nikada ni zaživeo... previše je on lepo smišljen, previše utopistički, da bi mogao da zaživi... Ipak Kuba je verovatno najdalje dogurala, uz sve otežavajuće okolnosti i sva miniranja...
od fawlty - 29 March 2007, 15:21:03
"oprezivanje građana samo cirkuliše ekonomiju" :-)))))) pa što nema poreza na naftu, što ne smeju da ga odrežu na nivo kakav je u Evropi... zašto je nafta toliko jeftinija kod njih, zašto ne košta kao u Evropi... ne smeju, bankrotirali bi... da ne poričeš i bilijarde unutrašnjeg duga, da ne poričeš i da taj dug cirkuliše, vrti se... kao kada bih ja pozajmio od tebe 100 dolara, pa od Pere 120 da bih tebi vratio 100 i živeo dalje, pa od Žike 150 da bih Peri vratio i živeo još malo,... ali kada to stane, BUM... ali ja znam da ti to znaš... samo oni to vrte i vrte i pokušavaju da se izvuku... a ja nisam ovo slislio, ja samo slušam i slušam i slušam...
od fawlty - 29 March 2007, 15:10:44
alance - a pazi na koliko je visinu skocio? fit man! :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:42:44
bull - ma skroz znam i razumem. deo sa m sistema i imam udeo u ocuvanju statusa quo. nema tu iluzija :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:41:49
inace - bankrot ako bi se digle takse na naftu je besmislen. oporezivanje gradjana od strane drzave samo cirkulise novac UNUTAR ekonomije.
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:41:28
inace - bankrot ako bi se digle takse na naftu je besmislen. oporezivanje gradjana od strane drzave samo cirkulise novac UNUTAR ekonomije.
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:41:28
ama velika depresija de desi jednom svaka dva veka. a komunizam (pa i u kubi) nije opstao ni pola veka. kubanci su gladni bili izmedju kraha sovjetskog saveza i hugo chaveza, koji je bogat opet samo zatos to amerikanci kupuju njegovu naftu.
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:40:55
fawlty - ti to vadis iz wikipedie, i to na hrvatskom????? :-ppppp
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 14:40:03
"...a jedan od faktora kapitalizma je sa NEKI DELOVI sistema mogu da se sruse kao kula od karata. npr u USA trenutno siromasni ljudi gube kuce jer kamatne stope rastu. ali to je samo deo kapitalizma, on kroz to opstaje. znaci, nije to nikakav smak sistema...naucite nesto od marxa: pogresno je protumacio :-) od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:53:45
od fawlty - 29 March 2007, 14:15:05
stvarno extra, odusevljena sam :) djipa u odelcetu hihihi
od Alana - 29 March 2007, 14:12:10
:)))))))))))))))
od Alana - 29 March 2007, 14:11:43
još malo o Velikoj Depresiji: "U SAD-u, gdje je sve počelo, nakon sloma čitave ekonomije, svaki četvrti Amerikanac je ostao bez posla, tako da je oko 15 miliona ljudi bilo nezaposleno. Prosječne nadnice su pale za 60%, a prihod od poljoprivrede za 50%. Kako je do tada ekonomija SADa bila vodeća i u neku ruku pokretač razvoja svjetske privrede, tako se i kriza prelila iz Amerike u cijeli svijet. Posljedice su se osjetile u svim zemljama svijeta, a najteže je bilo industrijski razvijenijim državama."
od fawlty - 29 March 2007, 14:08:02
... pa Ameri ne smeju ni da oporezuju naftu onoliko koliko to u proseku radi ostatak sveta, jer bi odmah, iste sekunde, sa tom cenom energije, bankrotirali... zato su i stalnoj frci i zato moraju da ratuju i budu blizu nafte... ali ti to znaš, znaš da je sve to na jednim velikim staklenim nogama...
od fawlty - 29 March 2007, 14:05:50
zabrinula sam se bila da možda i nije, ali sad je sve u redu... to je, ipak, tvoj izbor :)))
od bullcroft13 - 29 March 2007, 14:00:53
važno je, libi, da ti je do detalja jasno za šta te plaćaju...
od bullcroft13 - 29 March 2007, 14:00:26
meni je little miss sunshine totalno optimističan film!!!!!
od bullcroft13 - 29 March 2007, 14:00:01
Pojma nemaš Lib :-) "Velika ekonomska kriza ili Velika depresija su nazivi za težak sloma cijelih nacionalnih ekonomija u svim važnijim industrijskim državama koja je počela 1929. a očitovala se, između ostalog, slomom cijelog niza privrednih subjekata, masivnom nezaposlenošću i deflacijom..." :-) Mislim, nije da mi nije žao tih što propadaju jer su se zadužili, jer su moderni robovi kredita i kartica... A Kubanci puše cigare, jedu banane i šetaju u šorcevima... Naravno par budala sedne i u čamac i krene na Floridu jer veruju u Holivud :-)
od fawlty - 29 March 2007, 13:59:10
alance - srecan covek sto moze da mlati po komunistima :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:55:14
stajke - pa pridruzi se, kolega :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:55:01
PS ja gledam uglavnom depresivne US art house filmove, a la little miss sunshine. dakle, moj optimizam i ljubav prema US nije iz filmova, vec licnog iskustva. ahhhhh, secanja na teksas :-)))
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:54:47
bull - pa da, zato me placaju :-)))
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:53:52
fawlty & drakko - cini mi se da smo po pitanju ekonomije ideoloski suprotni: mislim da ne mora bogatstvo biti jednako rasporedjenjo (zapravo mislim da je totalna "sociajalna pravda" losa za ekonomski rast). a jedan od faktora kapitalizma je sa NEKI DELOVI sistema mogu da se sruse kao kula od karata. npr u USA trenutno siromasni ljudi gube kuce jer kamatne stope rastu. ali to je samo deo kapitalizma, on kroz to opstaje. znaci, nije to nikakav smak sistema...naucite nesto od marxa: pogresno je protumacio :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:53:45
au :) strava slickica :)
od Alana - 29 March 2007, 13:51:18
ovde se razvila velika polemika:))
od stajke - 29 March 2007, 13:27:29
Američka ekonomija je prenapumpan balon, to bi ti trebalo da znaš. Neokolonijalizmom pokušavaju da se izvuku, kao i kontrolom naftnih rezervi. Ipak, čak i dolar gubi bitku... Dug se vrti, još uvek, u krug, ogroman, bilijarde unutrašnjeg duga USA države i firmi. Ako uspori ili stane, rupa će progutati mnoge, a sve lako može da se sruši kao kula od karata... Dešavalo im se to već u istoriji.
od fawlty - 29 March 2007, 13:22:17
ZAR JE GOTOV???
od Drakko - 29 March 2007, 13:19:53
aman ljudi, čoveku je prema manifestu dužnost da propagira sve što piše :)))
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:19:53
... a mi ovde svi palimo sela, narkomani su nam idoli, aneki od nas žive u podrumu i još ne znaju da je gotov WWII :-)
od fawlty - 29 March 2007, 13:18:44
hahaha... statistika. a rashodi? nacionalni dug?? ajde, i čak da je novac merilo bogatstva, a nije, i dalje VEĆINA u Americi nije bogata. Da bi većina bila bogata to bogatstvo mora da bude i ravnomerno raspoređeno, što tamo nije slučaj... sorry, ne slažem se.
od Drakko - 29 March 2007, 13:17:50
... izgleda da ti više od mene gledaš američke filmove, gde su svi bogati i lepi :-)))
od fawlty - 29 March 2007, 13:17:22
fawlty - meni bogatstvo znaci bdp itd. sreca je nesto drugo. medjutim, drakko i ja poredimo bogatstvo stanovnika, ne njihovu srecu ili zadovoljstvo zivotom :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:17:00
hvala, hvala :)))
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:16:52
hehe bull: touche! volim legalizam, cestitam na argumentu :-) hehehe
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:16:15
Lib, nije bogatsvo samo neki bdp, ili ibm, ili ms,... ako tebi jeste samo to, onda si ti na dobrom putu da budeš bogat... Meni nije.
od fawlty - 29 March 2007, 13:15:44
naravno... slobodu mišljenja mogu da imam gde hoću, mislim još uvek niko ne može da mi kontroliše misli.... na verbalne uticaje sam za sada oporna, a koliko je meni poznato metode kontrole mišljenja putem hrane, nekih talasa i sl još uvek nisu razvijene... tako da DA, sloboda mišljenja na kubi :)))
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:13:09
drakko - ajde da definisemo bogatstvo pa da uporedimo statistike. meni to ovako zvuci: USA bdp po glavi stanovnika je pri svetskom vrhu. od toga,
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:11:45
bull - sloboda misljenja na kubi?! ajde probaj :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:10:46
fawlty - volim i ja papuce & sorc - ako su balantyne ili botega veneta :-) SALIM SE!
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:10:33
fawlty, jeeeeeeeeeeea. pinjakolada!
od Drakko - 29 March 2007, 13:07:41
većina u USA nije bogata. Ne znam odakle ti taj podatak, zaista.
od Drakko - 29 March 2007, 13:06:26
Lib, davno smo apsolvirali da smo mnogo različiti... Ja sam siguran da tebi japi fazon odgovara, meni papuče, šorc i pinjakolada :-)
od fawlty - 29 March 2007, 13:06:08
zemlji kojom upravljaju ljudi čiji je cilj nešto potpuno drugo... ali dobro, ti to sigurno bolje znaš za mene, obzirom u kojoj firmi radiš :)))
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:05:37
da, sloboda planiranja vremena i sloboda mišljenja, mir i spokoj u duši i život ispunjen pravim vrednostima... svakako ne u americi
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:04:53
šta je parametar bogatstva? krediti, dugovi? sreća? dragi lib, ti si negde pogubio prioritete, novac nije... sreća.
od Drakko - 29 March 2007, 13:04:45
što se primaš :-)))))
od fawlty - 29 March 2007, 13:04:35
bull slazem se - zato i ne bi na kubu. sloboda?!?!?! :-)))
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:04:06
PS i bogati placu, svaki dan na tv palma! i loved it :-)))
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:03:42
fawlty - ja ne idem u bg zbog zubara, vec idem u bg zbog razonode, a onda mi je logicno da "ustedim" time sto idem kod zubara. paralela: benzin na tvojoj lokalnoj pumpi skup. ides po dete u skolu, pumpa blizu skole 50% jeftinija. zar neces kupiti benzin tamo?
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:03:18
drakko - da, vecina amerikanaca su bogati :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 13:01:55
na kubi je bogatstvo izuzetak, i postoji jedan nacin do bogatstva: partijanje :-) od liberalnasrbija - 29 March 2007, 12:35:39 zavisi, šta je za čoveka bogatstvo... za mene bogatstvo nije materijalna vrednost već moja sloboda i spokoj
od bullcroft13 - 29 March 2007, 13:00:31
... i za kraj: "I BOGATI PLAČU" bila je svojevremno jedna latino sapunica :-)))) u prevodu: sreća i bogatstvo nisu sinonimi :-)
od fawlty - 29 March 2007, 12:59:16
Lib, ja bih emigrirao ne kao "klasičan" emigrant, nego kao čovek koji je obezbeđen za bar dva pokolenja finasijksi, a tada bih pre išao na Kubu, nego u USA. Takođe, silom nekih sada meni nepojmljivih okolnosti, u prevodu "moranje", pre bih bio sirotinja na Kubi sa besplatnim, ali zaista, školskim i zdravstvenim sistemom, nego sirotinja u USA.
od fawlty - 29 March 2007, 12:57:46
manjina?! hoćeš da kažeš da je većina stanovništva u USA bogata???
od Drakko - 29 March 2007, 12:57:01
da živim na Kubi, bar ne bih kao ti išao u Beograd iz Londona da popravim zube, jer sam toliko bogat da mi je žao da platim bogatog zubara, svi nešto bogati tamo u tim Amerikama :-)
od fawlty - 29 March 2007, 12:55:00
izuzetak = manjina,
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 12:50:47
sirotinja u USA izuzetak?!?!?!
od Drakko - 29 March 2007, 12:46:45
joj daj bre, mozda romanticno i sentimentalno na kubu bi, ali kada bi seo sa suproguom i na papir napisao ZA i PROTIV ako bi ste odlucili za emigriranje, siguran sam da bi izabrao USA umesto kube. suprotno bi bilo zaista ne odgovorno vis-a-vis deca ;-p
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 12:36:37
fawlty - naravno da ima s***a u USA, ali tamo je sirotinja izuzetak. na kubi je bogatstvo izuzetak, i postoji jedan nacin do bogatstva: partijanje :-)
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 12:35:39
Ako bas pitas, u Ameriku ne bih nikada, a na Kubu mozda i bih, mada nisam od te tvoje fele emigranata :-)
od fawlty - 29 March 2007, 12:26:35
Naravno da ima i na Kubi sirotinje, ima i neradnika koji misle da je Amerika obecana zemlja, ali nisu ljudi krivi sto nisu informisani... pa ti uglavnom postanu beskucnici i u Americi, sem ako ti Lib ne tvrdis da tamo u USA toga nema?
od fawlty - 29 March 2007, 12:24:15
na kubu... uvek imaš da jedeš (to je rešeno na nivou države), lepo si sagradiš kolibu i sklepaš čamac i bog da te vidi...
od bullcroft13 - 29 March 2007, 12:24:05
mexico : ) ili dominikana...
od Drakko - 29 March 2007, 12:23:04
pa dobro evo vi koji se toliko divite kubi - ako ste/kada bi ste razmisljali o emigriranju, da li [bi] ste razmotrili opciju iseljavanja u kubu, i/ili u sjedinjene drzave?
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 12:20:37
pa razni ljudi razne ćudi... to je pitanje stava...
od bullcroft13 - 29 March 2007, 12:01:21
uvek imam isti odgovor: ako je kuba raj, a sjedinjene drzave bljak, zasto onda srpski emigracioni talas nije udario havanu, umesto chicagoa? :-))))))))
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 11:58:47
jesam u prvom postu... sorry zboga smajlija, nekada sam imao trip da ih iz principa ne stavljam, pa makar se valjao od smeha. verovatno mi ostalo... ; )
od Drakko - 29 March 2007, 11:51:58
naravno da nije ozbiljan... on samo hoce da kaze da su i nama tako uterali demokratiju...
od IkKan - 29 March 2007, 11:50:09
ne ... ne vidi se .... ni jedan jedini smajli nisi ostavio ....!!!!!!!!!!!!
od kathy - 29 March 2007, 11:49:32
naravno da se zajebavam, aman zaman.. zar se ne vidi??
od Drakko - 29 March 2007, 11:48:40
jel????? pa posto mi nikako da se izborimo sa demokratijom ... da li malo da ponove bum bum ....?????? Mislim sta ti to covece pricas .... (jos mislim da se zajebavas i da nisi ozbiljan)
od kathy - 29 March 2007, 11:46:55
uh, moram definitivno da se potrudim da odem što pre, mislim dok je fidel živ... posle, kad ameri dodju, biće sranje, napraviće od toga još jednu instant državu, i sav duh će se izgubiti...
od bullcroft13 - 29 March 2007, 11:46:12
najbolje uteruje*
od Drakko - 29 March 2007, 11:43:55
po mom skromnom mišljenju tako se uteruje demokratija. ja to za njihovo dobro... isključivo. : )
od Drakko - 29 March 2007, 11:43:14
Drakko, nije mi jasna tvoja potreba i zelja da se neko bombarduje .....?????????????????
od kathy - 29 March 2007, 11:41:19
i meni prijatelji, koji su bili na Kubi rekli da su ljudi tamo nasmejani .... i planiram da idem na Kubu, dok se jos moze otici, jer je zemlja po pricama drugih, a i po onome sto sam gledala po netu i tv-u prelepa .... hm ... posle Kastra, definitivno dolaze kapitalisti koji ce upropastiti sve to .....
od kathy - 29 March 2007, 11:40:45
ovo ce biti samo iskustva drugih ljudi, posto nisam na zalost bio na kubi :(((...ja sam cuo od kolege da je za turiste to raj, ali istovremeno da je to prava policijska drzava i da nema previse mesanja izmedju lokalnog stanovnistva i turista...
od wolwerine - 29 March 2007, 11:35:22
nego to lenjo, ne radi ništa, 'oće leba bez motike.
od Drakko - 29 March 2007, 11:31:40
i pecaju ribu.
od Drakko - 29 March 2007, 11:30:57
nek jedu banane. : P
od Drakko - 29 March 2007, 11:30:47
oni koji su GLADNI ;-ppp
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 11:29:53
to je šačica budala. ko još pametan pokušava čamcem da ode u floridu?
od Drakko - 29 March 2007, 11:28:31
mada, bre, srecni, zato idu camcima ka floridi i ginu u moru :-(
od liberalnasrbija - 29 March 2007, 11:25:32
jeste fawlty, i moji prijatelji su mi rekli ama baš isto. da su ljudi mahom srećni, sa osmesima, veseli. e, zato bih ih bombardovao, jer nisu demokrate.
od Drakko - 29 March 2007, 11:22:46
... a meni pričali prijatelji (koji su bili) da su ljudi na Kubi srećni... znam i par njih koji imaju mogućnosti, a pošto do sada nisu bili, žure da stignu na Kubu dok je Kastro još živ i dok ekonomski savetnici nisu upropastili još jednu lepu zemlju :-) tada će investitori napraviti bogatu i nesrećnu Kubu, paš po meri Stockholma, Londona i Buša :-(
od fawlty - 29 March 2007, 11:21:08
dobro jutro. : )) ja nisam demokrata al' sam za to da ih bombardujemo. dok ne shvate truth of our ways.
od Drakko - 29 March 2007, 11:18:44
Morate biti ulogovani da biste uneli komentar