od liberalnasrbija
14 May 2007, 10:11:51
Cini mi se da su oni koji gledaju / slusaju / citaju / bloguju B92 prilicno liseni srpskog prokletstva zvanog negativno-pesimisticki fatalizam. Ali citajuci komentare na vest o formiranju vlade, nisam siguran da sam u pravu. Dali su se na kritikovanje DS-a, pricaju o izdaji, o porazu, o svom razocarenju (kao da je najbitnije pitanje u Srbiji osecanja centralno-beogradske elite!). A glavni krivac? Predsednik Tadic (na slici). Sta je ovim ljudima? Zar ne shvataju da je Tadic vitez-u-belom? Mogao bih megafonom da ih „udarim” po glavi, ali necu. Evo mog razloga za moj stav:

Svi mi imamo ideale, filozofiju, rezon, istoriju, misljenja, prioritete, itd. Perfektan scenario bi bio kada bi svet postao ogledalo tih nasih stavova. I naravno da treba da radimo na tome i tezimo ka tom cilju. Isto vazi za politicke partije i njihove lidere. Ali veliki test je sposobnost za prevazilazenje prepreka i kapacitet za kompromis. Premijer Kostunica ocigledno pada na ovom testu. Najgore ucenjivanje koje je moguce u srpskoj politici – mogucnost izolacije kroz afirmaciju crveno-crnih paleo-Srba – je njegova velika sramota. I kako je Predsednik Tadic trebalo da odgovori na to?

Pa, prema ovim idealistima na B92, inatom. Veoma napredno! Ne bi to bio nikakav progresni liberalizam, vec povratak u srpski specijalitet samoubilacke tvrdoglavosti. Ne. DS je – pohvalno – suspendovao svoj ponos i zrtvovao neke od svojih prioriteta zarad drzave i naroda. Pa sta ako rivali igraju prljavo? Radi se o sudbini nacije, nema se vremena za razmatranja sa nekim nebeskim sudijom. Umesto naklapanja u skupstini o tome kako je ideoloski cist i zasto sa “fasistima” nece da pregovara (= gubljenje vremena), Predsednik Tadic se pokazao kao veci politicar, veci covek i najodgovorniji srpski politicar trenutno na sceni. Hvala mu.
od liberalnasrbija
Komentari
i ja bih da živim u tom svetu. ;)
od Krk - 20 May 2007, 20:49:51
"fašisti" pod navodnicima...blago onima koji žive u tom svetu gde se taj izraz uz Radikale stavlja pod navodnike
od Krk - 20 May 2007, 20:39:47
e fawlty, slažem se sa tvojom poslednjom rečenicom...
od Krk - 20 May 2007, 20:38:29
da, ali sumnjam da možeš da negiraš da bi bilo tako kako napisah... no, idemo dalje... nisam ja kriv što DS (više) nema muda kada treba imati :-)
od fawlty - 17 May 2007, 18:01:10
fawlty - dopada mi se tvoja aritmetika ... ali u nekoj liberalnoj galaksiji, ne u srbiji 2007 :-)
od liberalnasrbija - 17 May 2007, 16:20:35
ne bi, da je pala vlada, kao što je i pala (ali to je Tadić prikrio od naroda, ne znam zašto)... da je zatim pukao referendum, kao što je pukao jer je pokraden, zagovornici bi još malo izgubili, pa ne bi imali 50% zicer... ali desilo se drugačije... plafon 30% SRS, plafon 10% DSS i možda ispod cenzusa SPS, TO BI BILO!!!
od fawlty - 17 May 2007, 09:30:26
uf, bojim se da bi dss+sps+srs imali >60% :-(
od liberalnasrbija - 16 May 2007, 19:54:00
naravno ne PSS nego SPS, P mi požurilo :-)
od fawlty - 16 May 2007, 13:17:24
... ali matematika je jasna... ako SRS+PSS+DSS ne bi imali 50%, onda bi DS+ imali :-))))))
od fawlty - 16 May 2007, 13:16:07
šta bi bilo kad bi bilo... mnogo je trulo u državi Srbiji :-))))))
od fawlty - 16 May 2007, 13:15:08
fawlty - pa to je veliko pitanje: da li je bolje "cista" DS u opoziciji u izolovanoj srbiji, ili kompromitovana DS u vladi kakve-takve progresivne srbije?
od liberalnasrbija - 15 May 2007, 17:02:39
ne bi imali 50% sigurno, možda nategnuto sa SPS-om, ali pitanje... ali bar bi se znalo ko je ko!!!
od fawlty - 15 May 2007, 14:11:36
fawlty - a kakav bi bio rezultat tih izbora? skoro pa sigurna vlada dss-srs. daleko bilo.
od liberalnasrbija - 15 May 2007, 12:34:58
Ja uvek dam predlog i to na vreme, dakle prvo je trebalo srušiti i zvanično već palu Koštunicinu vladu posle odlaska G-17, zatim je trebalo oboriti preko noći bez rasprave raspisani Ustav, a u takvoj atmosferi neuspeha DSS-a, ali i Radikala i SPS-a koji su bili za referendum, na izborima za Ustavotvornu skupštinu bi DS prošao znatno bolje, a DSS mnooogo gore. I danas Koštnica ne bi bio premijer. Ali sve se to nije desilo, pa je sada teško dati predlog... Ali moj je da su bolji novi izbori u kojima bi DSS imao polaznice da zbog fotelje Koštunice koji nije hteo "demokratsku vladu", a i izdao je, slagao je (i) Radikale... Bolje izbori nego lagati svoje DS birače... Ne sećam se da DS išao na izbore sa kampanjom da će Koštunica i dalje biti premijer, a Jočić ministar policije? Ne znam da li si zadovoljna mojim predlozima, ali alternative uvek ima?
od fawlty - 15 May 2007, 07:48:30
pa daj predlog Fw-:)......šta bi to bilo sada pametnije?....lako je opljuvati:)....dal' je Marija, da'l je DS?......
od vidra - 14 May 2007, 23:50:00
Nikada ga nisam voleo, ali bio sam simpatizer DS-a. Svi znaju ko je profitirao na ubistvu prethodnog Premijera, tj. kako se u kriminaslističkim serijama kaže "ko je imao motiv". Nakon toga je DS povukla par katastrofalnih poteza, pokrala je referendum o Ustavu umesto da je DSS Vlada pala i srozala se na ispod 10% u izborima za Ustavotvornu skupštinu. A sada je otišla nisko, da niže ne može, u kolaboraciju... Jadno... I tužno koliko im verujete... Radikalima odgovara da ne rešavaju Kosovo, a ide i vreme letovanja, pa ko će sada na izbore...
od fawlty - 14 May 2007, 22:59:08
pa rece on jednom da je politika cista matematika ... :)))
od kathy - 14 May 2007, 16:45:59
stajke - znaci nije samo odgovoran, nego i pametan co'ek --> dobro racuna :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 16:44:25
mislim da je pritisak iz EU jedan od najvaznijih razloga sto je DS pristao na ovakvo formiranje vlade:-)
od stajke - 14 May 2007, 16:35:46
;)
od Alana - 14 May 2007, 16:00:31
blee - video! procitao! sada da stignem da odgovorim... PS vidim i kod tebe velike reforme u zivotu. masala :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 15:45:30
employee - deluje poznato? huh?
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 15:45:03
Lib 100% se slažemo...ništa novo :-))) Cccc...ej poslao sam ti mail, pa čitamo se uskoro Poz
od BLee - 14 May 2007, 14:26:10
meni nista nije jasno .... :)
od kathy - 14 May 2007, 13:33:55
lirika? :) gde?... ma nekako kad se skupi deluje poznato... ali mozda to treba tako..:)
od employee - 14 May 2007, 13:29:11
ma jok, kakav atak, ja ucim srpski kroz blogovanje. tako, ispravljajte, bicu zahvalan :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 13:25:43
ja bi belog konja na vitezu ... :)))))
od kathy - 14 May 2007, 13:25:05
ma nemam pojma kako se zove ... ali sam primetila da svi mi ovde pravimo nekakve greske dok kucamo ... valjda sto imamo mnogo toga da kazemo a trudimo se da budemo sazeti .... mene glava zaboli kad postavim svoj post, pa kad ga procitam ..... ne mogu bre sve greske da ispravim .... (nemoj to shvatiti kao atak .... prosto je jace od mene da ispravljam ... a isto to cinim i sebi ..)
od kathy - 14 May 2007, 13:24:41
zaposleni - znaci, dopada ti se moja lirika?
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 13:23:32
kato - ja to namerno mog & moj - kako se to ono zove? aliteracija? :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 13:23:06
"vitez-u-belom", "sudbina nacije", "fasisti", "suspendovao svoj ponos"..
od employee - 14 May 2007, 13:22:58
alance - ma prepoznajemo mi kvalitetne ljude ;-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 13:22:20
EMPL - sve ti je to moj do mojega .... bas ako cemo da se frljamo ..... :))))))
od kathy - 14 May 2007, 13:21:48
nemam nista protiv Pred. Tadica ...... (jos smo rodjeni na isti dan, pa gde bi mi dusa bila ....)
od kathy - 14 May 2007, 13:21:07
Kathy: ..:))))) (mog...za moj!;))) do mog! :))))
od employee - 14 May 2007, 13:20:49
a sad da procitam taj stav .... :))))
od kathy - 14 May 2007, 13:19:52
"Evo mog razloga za moj stav" - sipravnije je "Evo mog razloga za takav stav"
od kathy - 14 May 2007, 13:19:40
bravo sreco! potpisujem svako slovo sto si napisao!
od Alana - 14 May 2007, 13:07:25
wolfy - pa i meni i tadicu (sigurno) je muka u stomaku zbog toga sto kostunica ostaje PM itd. samo opet bulje mucnina nego terminalni rak, ne? :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 12:25:41
razumem tvoje razmisljanje, generalno se slazemo ali razumem i stanoviste pesimista koji su realno sagledali prethodne godine na celu sa kostunicom koji i dalje suruje sa polugama proslog sistema, a sad je opet glavni... Nista videcemo kako ce da ovaj amalgam funkcionise pa cemo dati objektivnu ocenu
od wolwerine - 14 May 2007, 12:14:09
da, svi oni su jako odgovorne osobe
od bullcroft13 - 14 May 2007, 11:34:13
to ti njih nominujes u kategoriji najodgovorniji srbi? ;-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 11:07:20
hvala mami što me rodila, hvala tati što me napravio i hvala svima koji me vole, a naročito Pedru!!!
od bullcroft13 - 14 May 2007, 11:06:15
pa da...zar nije? :-)
od liberalnasrbija - 14 May 2007, 11:02:53
ma da...svakako..
od employee - 14 May 2007, 11:02:33
Morate biti ulogovani da biste uneli komentar